HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.02.06. 00:18 Félsvéd

Érkezés Jerezbe

zx10rr_team_hungary.jpg

 

 

 

 

Eljött a nap amit nagyon vártunk, szerintem nem sokat aludtunk, hiszen hajnal 5 óra elött a reptéren kellett lennünk. 

Reptéren vettem gyorsan egy félliteres Unicumot, nehogy Sangriat kelljen innom.
Előfordult már hogy birtam 2 napig is alkohol nélkül, de minek kockáztatni. 

Persze a gépen nem egymás mellé kerültünk, hanem össze-vissza, de London nincs messze. Azt terveztük hogy a Londoni reptéren majd iszunk valamit és dumcsizunk.
Londoni átszállásnál viszont rohadt szigoruak voltak.
Hasi tasit is nyitották, kérdi mennyi pénz ez. 
7000 eur
Van banki igazolásom ?
Nincs
Akkor várjak és elvitte az útlevelet.
Aztán elvitt egy iroda elé leültetett hogy ott várjak 
Kit várok? 
Police.
Mondom óra mulva megy a gépem 
Ő sajnálja, várjak. 
10 perc múlva jött két állig felfegyverzett rendőr golyóálló mellényben és hatalmas gépfegyverrel a nyakukban hogy menjek velük. 
Pici szoba pici asztal és kérdések
Mondom úgy tudom 10000 euro lehet nálam. 
Igen 10000 fontig lehet de jelenteni kell.
Minden szerénységet félretéve elmeséltem hogy svédben van utazási irodám aztán hogy Magyarban is van cégem házam stb.
Kérdezte a cégneveket aztán megnézettem vele a honlapomat és kezdett enyhülni a helyzet.
Mire kell ennyi pénz?
Versenymotor bérlésre és magas a deposit, naponta egy versenygumi az nem olcsó stb.
Szóval végül szabadlábra helyeztek és elértem a gépet is. 

Malagába landoltunk, a bérauto sem ment simán, egy Ford Focus dieselt kaptunk.

18.15 re értünk a Jerezi pályára és még vigan sütött a nap. Persze már mind a három furgon a depoban várt minket. Én abban reménykedtem hogy Priskin Pisti addigra kiveszi már a boxot, de persze inkább megvártak evvel engem.
Apropo Pisti M1 re váltott a hosszú Kawasakis korszak után igy hozott nekem ajándékba Kawa táskát és egy dzsekit.
Talán én örültem a legjobban a kipakolásnak, mert én fényezés óta még a motoromat sem láttam.
Mind a 7 motor kényelmesen elfér a boxban, Joci feltette nekem a plexit is amit multkor nem vittem le neki mert otthon felejtettem.

A box 540 eur a 4 napra ami 7 felé osztva nem vészes

Szoval a magyar box tartalomjegyzéke:
Priskin Pisti Yamaha M1
Bezzegh Tyü BMW
Lovászi Tibi Panigale
Toth Tomi alias Doki BMW
Kurucz Feri zx10RR
Kovács Feco zx10RR
Svéd zx10RR
meg maradt a furgonunk alján egy tartalék zx10r, Kovács Feco régi gépe
Ebben a brigádban nem lesz könnyü helytállni, inkább az R6 -ot hoztam volna akkor volna mire fogni a lemaradásomat.....

A mi kis zixeRR brigádunk még annyira sem ismerjük az uj gépeinket hogy szinte azt sem tudjuk hogy kell beinditani, a sok beállitást a müszerfalon meg pláne nem :)

27858134_10210923443778433_421196201329928476_n_1.jpg
27750628_10210923360096341_9217885856166850524_n_1.jpg

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr813637882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása