HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.02.14. 00:15 Félsvéd

Cartagena második nap

zx10rr_team_hungary.jpgRagyogo napsütés egész nap, és  a viedot sem felejtettem otthon.

A gyorsabb hazafiakat sikerül áttetetnem a holland superbikeosok közé, és gyorsultak is.

Ugy tünik ezen a pályán Tyü eddig a leggyorsabb, délélött sikerült neki 1:40.9
Kurucz Ferinek is sikerült 1:41.5
Kovács Feri 1:43, Loavászi Tibi 1:48 és nekem 1:50.9 mutatott az óra de sajnos legtöbbször nem is mér, vagy dupla kört mér

 

 

 

 

Tibi Panigaléját kiintették fekete zászloval,mert füstölt, kiderült hogy valahol ereszti az olajat. Egész délután vizsgálták de nem sikerült igazán megoldani

Én, illetve Joci delélött uj hátsot tett fel, dél körül meg egy uj elsöt. Minél jobban kopik a hátsó annál intenzivebben ropog a TC. Az uj hátso gumi után vissza is vettem a TC állást kettesre hármasról.

Délután volt egy érdekes esemény, az idöterven ugy volt feltüntetve hogy rajtgyakorlat a gridröl kétszer egymásután utána meg egy 6 körös verseny de az nem nem a gridröl hanem a boxutcábol. Ezeksyerint már Cartagenai pályán sem rendezhetnek hobbista versenyeket.
Csak Kurucz Feri meg én mentem ki a rajtgyakorlatra és a 6 körös buliversenyre
Azért akartam feltétlen kihasználni a rajtgyakorlatot mert  ebben az RR ben van 3 állásu launchcontrolt, azaz rajtprogram. De annyra okosak voltunk hogy a 3 uj RR-hez egyikünk sem hozta el a kézikönyvet és nem tudtam elinditani a rajtprogramot. Szerintem az lehetett az oka hogy medium powerben nem lehet launch controlt inditani. Persze erre nem gondoltam, de holnap kiprobálom hogy ez volt e az oka
De az elsö rajtgyakorlatom igy is jol sikerült mert elsönek fordultam a cél végén
https://www.facebook.com/gabor.kapetz/videos/a.10210965256263719/10210978345070931/?type=3
Csak azt felejtették el elmondani hogy aki a rajtgyakorlat végén elsönek gurul a boxutca zöldlámpályához az indul elsönek ki a 6 körös versenyre. Kurucz Feri szerintem megsejtette, én meg mitsem sejtve lazán gurultam körbe a rajtgyakorlat után igy én kb 8. helyröl indultam, Feri az elsöröl és persze meg is nyerte. Holnap is lesz, majd megprobálok okosabb lenni

Este bementünk Cartagena központba, ismét kifogtunk egy carnevált. Persze vecsoráztunk is

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1913666858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása