HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.06.07. 14:44 Félsvéd

Ismét találtam egy 2 napos Brno edzést/versenyt julius 2-3

Szerencsém van, ismét találtam maradék helyet egy 2 napos Brnoi pályázásra. Lengyel szervezés, transponderes idömérés ingyen, kávé és snack egész nap ingyen. 

Verseny is benne van az árban igy az ár Brno tekintetében teljesen jó, mert az összes MotoGP pálya 200 eur feletti napi áron dolgozik 2018 ban

a két nap 340 eur

Idöterv: https://drive.google.com/open?id=0Bx6ofPpxvx-MVjBZYTZ2UWVZc0NTalo0a2ltRTVfZHpTYklB

itt a jelentkezés, visszaigazolás után azonnal utalj: http://compaya.hu/motorosok/reszletez.php?jeldate=371#jelentkezes

Szólj hozzá!


2018.06.07. 14:03 Félsvéd

Rijeka Junius 25 uj aszfalt, uj rázókö


1 napos Olasz szervezésü edzés/verseny Rijeka junius 25

Végre ujra aszfaltozták és uj szegélykövek ezen a különleges pályán. Rijekai pályán a kanyarok be vannak döntve, amit nemigen találsz máshol. A Horvát tengerpart 15 km-re van ha össze kötnéd a hétvégével. 
Verseny is lesz minden kategoriában +rookie verseny is. 
Ha valaki 2 napot menne inkább akkor várok még visszajelzést a junius 24. vasárnapra is egy osztrák szervezötöl és akkor talán lesz 2 nap is.

Két hosszú egyenes is van a pályán ugyhogy adrenalinban nincs hiány

Egész napi edzés 100 eur 
A verseny, transponderrel együtt a helyszinen 10€

Itt jeletkezel: http://compaya.hu/motorosok/reszletez.php?jeldate=372#jelentkezes

Visszaigazolás után azonnal utald a pénzt

Szólj hozzá!


2018.05.31. 14:41 Félsvéd

2 napos Brnoi pályázás junius 13-14

Egy elég  gyors cseh Alpok Adria versenyzö alapitott egy pályaszervezö céget és nála találtam szerencsére néhány helyet az egyik Brnoi 2 napos rendezvényén

Mivel azt irja hogy a transponder és az ION üditök és ráadásul a fotok is benne vannak az árban igy még a 175 €uros napi ár is nagyon jónak számit mert a saját honlapján 190-ért adja a napot.

Verseny is benne van a második nap

Itt jelentkezel, és ird be melyik napot kéred: http://compaya.hu/motorosok/reszletez.php?jeldate=370#jelentkezes

Szólj hozzá!


2018.05.31. 10:09 Félsvéd

Dolce Víta Mugello - Misano Aug 5-6 + 8-9


Mint tudjuk az olasz versenypályák csúcsketegoriába tartoznak, ezek közül is kiemelkedik Mugello. 
Többen kérdeztek az utobbi idöben hogy mikor szervezek Mugelloi pályázást. Mugelloi pályára soha nem szokott eladatlan hely maradni azoknál a néhány szervezöknél akik oda szerveznek. èn szeretek maradék helyeket szerezni, kedvezöbb áron, de most mégis vettem a  fáradságot és foglaltam 14 helyet egy 2 napos rendezvényre, de természetesen csak nagyon rövid idöre foglalják le nekem a helyeket, ami azt jelenti hogy azonnal kell fizetnünk jelentkezés után. 
Viszont hamár Olaszországba visszük a motorojainkat akkor legyen már kövér az a lúd: 1 nap pihenés után foglaltam szintén 14 helyet a Misanoi pályára is, ami mindössze 200 km-re van Mugellotól, Misanoi pálya viszont tengerparton van, igy a a csajok is szivesen elkisérik az embert. 
Van már pár éve hogy Mugelloban motoroztam, de kellemes emlékeim vannak. Jónéhány nagyon izgalmas vak kanyar, a pálya nagyon jól tapad, vonalvezetés lendületes, egyáltalán nem stop and go. Emelkedö és lejtök, de a legfantasztikusabb a hosszu célegyenes, ami szerencsére enyhén emelkedö féktávval rendelkezik, szóval ide hozhatsz egy hosszabb áttételt (egyel kisebb hátsó lánckereket). A bukóterek fantasztikusan jól sülyedö kavicsból vannak, szóval maximális a biztonság.
Misano egy lapos pálya, minden kanyar belátható, itt találhatóak talán a Moto GP cirkusz leggyorsabb kanyarjai.
Misanobol kötelezö a látogatás Tauvillába, Rossi szülöfalujába, ahol a tábla szerinti megengedett legnagyobb sebesség 46 !!!!

A szervezöt régóta ismerem, dolgoztam vele többször, Olasz Moto GP pályákon csak repülrajtos verseny rendezhetö, de nála különleges a szisztéma, mert nála a repülörajtnál is mindenkinek a célvonal áthaladással indul a versenye és nem ugy mint a többi rendezönél hogy az elsö ember áthaladása elinditja mindenki versenyét.

A transponder nála benne az árban
Verseny benne az árban
Kávé benne az árban
Esti sörözés benne az árban


Aug 5-6  Ha csak Mugelloi 2 napot kéred akkor 390 €, figyelem! Mugello 5.én délben indul csak, 6. egész nap és verseny. De ettöl még 4.-én már beengednek a depoba.
Aug 5-6 + 8-9  Mugello + Misano 730 €
Aug 8-9  Misano 360 €

Jelentkezés Mugellora és Mugello + Misano kombora, a megjegyzésbe ird akkor be hogy Misanoval együtt, visszaigazolás alapján azonnali utalj: http://compaya.hu/motorosok/reszletez.php?jeldate=368#jelentkezes

Ha csak Misanot akarod akkor itt jelentkezz: http://compaya.hu/motorosok/reszletez.php?jeldate=369#jelentkezes


Szólj hozzá!


2018.05.10. 19:05 Félsvéd

Brno második nap napsütésben


Utolsó nap Brnoban
Annak ellenére hogy az idöjárás elörejelzés nagyon necces volt mindkét napot végig tudtuk motorozni.
Mindenki elégedett volt az elért köridökkel is. 
De ami talán a legjobb volt, hogy jó volt nagyon a csapat. Egy olyan jó régi banda jött most össze akikkel 6-8 évvel ezelött is nagyon sokat voltunk többnapos távolabbi pályákon. Nem is hinné az ember hogy mennyit tud számitani a jó csapat hangulat a boxban, vagy a vacsoráknál.
Délelött nem sokan tudtak javitani a tegnapi super idökön de késöbb azért mindenki felszivta magát. 
Lovászi Tibinek is sikerült este ujraépitani a ducatit a két bukás után és ma szerencsésebb napja lett.
Talán Csabcsi volt a legboldogabb mert gyorsabban jött a feljödés a 7 éves szünet után, mint ahogy hitte. Sikerült délután mennie 2:13.338-at, igaz a szervezö délután befejezte az idömérést, igy ez csak a köridömérön látszik.
De ma is Kurucz Feri, Tyü és Kovács Feri voltak a leggyorsabbak a csapatból
Kovács Fecónak gondok voltak egy modullal, igy Jocinak elég sok szerelni valója volt. Kurucz Feri is sokat foglalkoztatta Biel Ricsit, tegnap este teleszkop olaj szintebelövés, ma pedig fékszorulás volt müsoron, de a nap végére mindenki boldog volt.  
Ha lett volna verseny, nagy magyar siker is lehetett volna, legalábbis az eredményjelzö lista szerint.
Ma is kaptunk ebédet, a rendezvény szinvonala hibátlan volt.
Elég sokat videoztam ma, de ma kibirta a gopro konzol.  
Délutánra mindenkire kezdett rászállni a boldog fáradtság. 
Akkor pár szót a saját élményemröl. A brembo RC fékbetéttel hatalmasakat lehet fékezni, de az én stilusommal irtozatos gyorsan kopik. Tegnap délben tettem be és ma a nap végére már necces volt a vastagsága. Ki fogom probálni a gyárit meg a Vesrah betétet is. 
A traction control hibátlan, én kettesben használom, de a többiek egyesben, az többet enged. 
A köridömmel is nagyon elégedett vagyok, 2:18.6 az most boldoggá tesz, mert még tanulom ujra az ezrest. Ami a következö nagy löketet adhatja, az egy uj pb lenne a Hungaroringen, onnantol szerintem a többi pályán is ujra elérhetönek fogom látni a 5-6 éves pb-jeimet.

Egy hét mulva ujra jövök egy osztrák szervezövel Brnoba, de akkor verseny is lesz. Erre a Brnora van még néhány hely ráadásul kaptam 10 helyet szombatra is hogy ne egy napra kelljen Brnoig utazni, de hétfö az utolsó nap a jelentkezésre mert kedden le kell adnom a jövö hétvégi Brnoi befizetett listát.
 Aztán 25.-én pénteken meg nagyon várom a Hungaroringes szervezést amire szintén van még pár hely.

Délelötti menet 
A gyors csoportba kerültem a tegnapi 2:19 miatt, de persze itt meg mindenki engem elöz
Ebben a videoban pl Dombovári Zsolt, aztán Csabcsi, Tyü ö rádásul a rázon kellett megelözzön, végén meg Talma 
De azért igy is sikerült javitanom ebben a menetben 2:18.604, az alábbi video link lehet hogy csak facebookosoknak nyilik meg, mert oda lett csak feltöltve
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/32190934_10211529818977434_2379185601632010240_n.jpg?_nc_cat=0&oh=3567bf61b5ac55d47b0941308236132c&oe=5B84691A

 mai idök:








Szólj hozzá!


2018.05.09. 23:30 Félsvéd

Brno 2 napos RR Days május 9-10

Meglepöen sok résztvevö, 240 regisztrált és ebböl szerintem 35-40 magyar is van itt .
Már tegnap este megérkeztünk, este sörözés volt és izgultunk a katasztrofális idöjárás elörejelzés miatt. Szinte egész napra esöt mondott mára. Orbán Joci viszont már este eltalálta  a frankót, mert kijelentette hogy ezek mind hazudnak.
Ès tényleg, kék égre ébredtünk, a hotel reggeli után irány a pálya. 
Elsö menetben a két Feri (Kurucz és Kovács) azonnal bizonyitották hogy miért szeretnek idejönni, rögtön 2:11 és 2:12 eve elfoglalták a lista második és harmadik helyét.
Katona Dani most ment elöször és rögtön elmésen megállapitotta hogy nem egy hatszázas pálya.
Lovászi Tibi volt ma magasan a legpechesebb, mert az elsö menetben elcsuszott az omegában egy balos kanyarban, órákat szerelt, és mikor kész lett végre, akkor az ötödik körben egy jobbos kanyarban ment el az eleje.
Balog Csabcsi 2:20 al kezdett elsö menetben, de már másodikban 2:15, amin viszont utána már egész nap nem is javitott. Tyü is finomabban kezdett de délutánra ö is 2:11 akarcsak Kovács Feri, de addigra Kurucz Feri már 2:09
Pizzát sem láttam már jó ideje, de most itt van, mindenkinek nem jut eszembe a körideje, de a délutáni állásokat lefényképeztem

Jómagam 2:23 elsö menet, 2:21 második menet, és harmadik menetben 2:20. Elöször uj hátso gumit kapott, aztán egy menettel késöbb uj elsö gumit és uj Brembo racing fékbetétet. Délután 2:19,2 re javitottam az idömet. 
Ez azért még nem egy jo köridö Brnoban, holnap szeretnék is javitani rajtan, de igy is 47. vagyok a listán a 240 böl és ha belegondolok hogy az is lehet hogy nem én vagyok a legfiatalabb, akkor hirtelen önélegült leszek.
Este 6 kor volt egy érdekes lehetöség, bárki felmehetett, bármilyen jármüvel egy felvezetett körre, tehát volt aki vitte körbe a csaját, és ilyenkor a szerelök is mehetnek egy kört, akár robogoval is. 
Orbán Jocit nem kellett sokáig unszolni, felpattant a 40 éves robogojára és karcolt egy jó lassú brnoi kört
Mindenki nekisesett szerelgetni a moroját, én kivettem a hátsó kereket és a három menetes uj hátsó gumit még idöben megforditottam, illetve Joci. 
Az RR Days egy különleges rendezvény, itt az ebéd és egy komoly vacsora is benne van a nevezési dijban, az ebédhez üdötök, a vacsorához már korlátlan sör is járt. 
Akik régóta olvasnak engem azok tudják hogy a freibier az egy kedvelt sörfajta. 
Természetesen mindent elkövettem hogy ne maradjak szomjas, nem is siettünk vissza a hotelbe.
 A freibiernek van egy különleges mellékhatása, meginditja a pofázást. Teritékre került minden, Csabcsi nosztalgikus beszámolója a 8 évvel ezelötti csúcsformájáról, aztán szóba jött Bulcsú Rezsö, de Sonájt is emlegettük rendesen, de természetesen a lényeges témákat sem kerültültük el. Kiveséztük pl hogy a célvégén az egyes kanyart balszélröl vagy középröl érdemes inditani. A konkluziót persze itt ingyen nem leplezem le :)
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/32087284_10211525053018288_749424376713052160_n.jpg?_nc_cat=0&oh=8ebee2f87e8f81af941406bff94cc3bd&oe=5B89695Fhttps://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/32222478_10211525055618353_6046913537261961216_n.jpg?_nc_cat=0&oh=8b3b93511015198870e658653e8a0b18&oe=5B84FBBFMivel senki nem siet sehová. igy teljesen más hangulata van egy ilyen többnapos pályázásnak, mint egy egynapos rendezvénynek, ahol a verseny után mindenki pakol és rohan haza. Itt végre van idö beszélgetni, sörözés közben. 
Természetesen egész nap száraz pálya volt az elörejelzés ellenére.
Az egyetlen hátrány talán hogy nincs verseny. Nyilván van aki ennek még örülni is tud mert igy mégtöbb edzés van.

A motoromrol pár szót:
plusszok: oriási erö hegyek, nagyon stabilan viselkedik féktávon, sokkal könyebb befektetni kanyarba mint eddig bármelyik korábbi motoromat, nagyon megbizhato a kipörgésgátlója és a Brembófék a brembóbetéttel csodálatos, nagyon rövidet tudok fékezni és hiába brutális a fékezésem a fütómü nagyon jol birja.
jelenlegi negativum: kellene egy jobb térkép az ecu-ra. TPS vagy befecskendezési térkép azt nem tudom, de kanyarból kifelé amikor a ledöntött motorra finom gázt szeretnék adni, ott sajnos nem viselkedik szépen, van egy kis kis kihagyás mielött tolni kezd, Ezt a lukat kellene kiküszöbölnöm.
A másik három zixxeRRnek nincs ez a luk alacsony fordulatról, de nekik KIT verseny ecu-juk van.

 

Szólj hozzá!


2018.05.03. 19:22 Félsvéd

Brnoi hétvégi pályázás Last Minute áron május 18 - 19 - 20

Brnoi pályázás Last Minute áron május 18 - 20



Egy ismerös osztrák szervezötöl kaptam pár helyet fantasztikusnak nevezhetö áron. Brnoban többnyire 170-190 euros napi áron dolgozik minden szervezö mégis minden hely el szokott fogyni a szervezöknél. Ez nem véletlen mert a földkerekség egyik legjobb MOTO GP versenypályája ez a szuperszéles Brnoi aszfaltcsik. Budapeströl mindössze 4 órányira lévö pályát egyszer az életben illene minden hobbistának kiprobálnia.

20 db helyet kaptam péntekre és ugyanannyit vasárnapra is, napi 145 euroért, 190 helyett. Ezeket a napokat egyesével lehet venni

SZOMBATRA csak 10 helyet kaptam, de azt csak minimum két napos komboban lehet megvenni, tehát csak szombat nincs.

Jelentkezni természetesen azonnal kell és fizetni ugyszintén, a regisztricáiot most kinyitottam de csak az elsö 15 befizetésnek tudok helyet adni péntekre is meg vasárnapra is.

Fontos hogy a megjegyzésbe ird be hogy melyik napot kéred.
Ha pályaközeli hotelt is kérsz ird be melyik éjszakára, 56 eur/kétágyas szoba reggelivel, azt is utald.

Pénteken egész nap szabadedzések és befejezésül egy másfél órás Endurance verseny ahol egyedüliként is elindulhatsz. a verseny 15 €
Szombaton és Vasárnap szabadedzések és verseny, versenynevezés 15 €
transponder 15 €

Idöterv: https://www.ridektm.com/fileadmin/PDFs/2017/Brünn_2017_.pdf

JELENTKEZÉS: http://compaya.hu/motorosok/reszletez.php?jeldate=365#jelentkezes

Szólj hozzá!


2018.04.22. 14:08 Félsvéd

Hungaroringes szezonnyitó

2013 ban Valenciában szart be az elözö zixxerem, akkor egész szezon kimaradt, 2014 ben vettem egy BMW-t amit tulajdonképpen egyetlen hónapot használtam, mert a Pannoniaringen 200-al hatalmasat estem vele. Igy 2014 a térdszalagjaim miatt maradt ki, 2015 ben pedig valami felfoghatatlan okból vettem egy R6-ot és 3 szezonon át probáltam szegényt megszeretni.
Ilyen sokáig tartott mig rájöttem, hogy ennyi ezres szezon után soha nem fogom megkedvelni a 600-ast.
Evvel csak azt akarom felvázolni hogy tulajdonképpen 2013 óta nem ültem ezresen.......
Balog Csabcsi barátom 6 év szünet után akart visszatérni és annyit pofázott az uj Kawasaki zx10RR-röl hogy meghülyitett és együtt rendeltük meg tavaly nyár végén.
A téli spanyol edzésen kezdtem az uj zx10RR igazi tesztelését. A Jerezi és Cartagenai pályanapokat nagyon vártam, hiszen az uj motor nagyon komoly reményeket keltett bennem. A motorban egyáltalán nem csalódtam. Nagy csalodás volt viszont hogy Jerezben nem voltam képes megjavitani a 2010-es köridömet amit még a K9-el mentem.
Cartagénában is csalodtam magamban hiszen ott 2008 ban mentem még a K5-el és épphogy csak azt a köridöt tudtam csak az uj zixxeRR-el is motorozni.
Április 8.-án végre a Slovakiaringen volt egy verseny, de tulajdonképpen ott is messze elmaradtam a 2012-es legjobb pb-töl amit a 2011-es zixxerrel mentem (2:15,7)
A fent leirtak miatt meg voltam gyözödve róla hogy bizony  nem segit a 7 millios motor, az egymillios átépités, a 62 éves korom az igazi bünös és bele kell nyugodjak hogy elmultak a csúcs éveim.
De eljött az ideje a Hungaroringen is a föprobának is és ez most volt április 20.-án.
Végre komplett volt a zixxeRR klub, ugyanis mind a négyen (Kurucz Feri, Kovács Feri, Balog Csabcsi), egyforma motorral egy boxban voltunk. Igaz hogy nem teljesen egyforma  a 4 motor tuningolása, mert én egyelöre nem akarok nevezni a WSBK-ban, de a fiuk komolyabb gépeket épitettek. Szerintem a hobbisták közül ök lesznek a meghatározó tényezök a szezonban.
Elsö menentben már 1:55 öket mentek, késöbb Kurucz Ferinek sikerült 1:54 is

Balog Csabcsinak volt igazi föproba ez a péntek, hiszen ö nem volt velünk a téli Jerezi pályázáson, igy ö szinte most ült elöször a motoron a Rijekai tavalyi bejáratás óta. Viszont a 6 év kihagyást nem lehet azonnal bepotolni. Szóval igy Csabcsinak inkább én voltam a sparring partnere. Büszke vagyok arra hogy Csabcsi megkért hogy menjünk ki együtt és húzzam öt.
Elsö menetben sikerült 2:03-at mennem, amit terveim szerint egésznapos célnak tüztem ki. Második menetben meglepetésre már 2:01,4 lett, késöbb pedig 2:01.1 lett a napi legjobbam.
A boldogságom óriási, hiszen most elöször érzem azt hogy talán mégis ..........
A Hungaroringes pb-m az 2:00.6 asszem, szóval 5 tizedre megközelítettem, mindezt használt gumival, verseny nélkül. Utobbi idöben többször is hallottam hogy soha nem fogok 2 perc alá menni a Hringen. Remélem rájuk tudok cáfolni hamarosan.
Csabcsi is nagyon örült hogy élvezni tudta a motort, igaz állitása szerint nagyon szar a kondija.

Pár szót a motorrol:
Nyujtottabb kanyarokban (1-es, uszoda és célrará), erös kigyorsitáskor nem akart a gyorsválto dolgozni, csak ha elcsuktam a gázt, egyenesekben soha nem volt gond. Orbán Jocinak sikerült a váltó kulcsot kicsit más szögekben beállitani és azonnal megszünt ez a gond.
A féktávon gyönyörüen dolgozik az elsö villa, a féktávokat még fogom probálni röviditeni. Nem gyözöm hangsulyozni hogy az ABS (amit ugye egyedül én hagytam benne a motorban) még soha nem pofázott bele a féktávjaimba.
A féktáv röviditéséhez tagadhatatlanul nagy mértékben járul hozzá az oda-vissza gyorsváltó aminél a visszaváltás automatikus gázfröccsel hajtodik végre (blip). Komoly élmény, teljesen nyugodt marad a hátulja, ilyet soha nem tapasztaltam a korábbi ezreseimnél. Mindegyik riszálta a seggét a visszaváltások miatt.
Az erös kigyorsitásoknál kicsit hullámzik az egész motor. Erre két tanácsot is kaptam:
ne szoritsam annyira a kormányt
túl elöl van a hátsó kerék, tegyek bele 2 láncszemet
A saját ötletem az lenne hogy vajon a hátso gátló állitgatásával tudnék e javitani ezen a hullámzáson. Csak addig hullámzik amig dölésszög van.
Ebböl ugye látszik hogy kanyarbol kifelé nem nagyon sporolok a gázzal, tehát nagyon bizok a TC-ben. Régen is ez a durva kigyorsitás volt amit dicsértek a seggemben haladók. De ki is tud durván kigyorsitani???? Aki lassu a bejáratnál...... Szóval sajnos nemcsak az erényeim maradtak meg, hanem a régi hibáim is fenállnak.
Mindegy, nagy élvezet evvel a motorral menni és most végre ujra optimistán várom a május másodikát.

Köszönöm Jocinak a lábtartó átállitást és Daninak kormánygátló cserét (levettük az elektromos öhlinset)
Ja és még mindig Metzeler RR slick van elöl hátul. A 200 loerö ellenére annyira jol dolgozik a TC hogy több mint egy napot kibir a hátsó gumi


     

Szólj hozzá!


2018.04.09. 00:29 Félsvéd

Szezonkezdés Slovakiaringen

20180408_054852_1.jpg

Április 7-8, ráadásul hétvége, méghozzá egész nap napsütés.....
Egy bibi volt: óriási volt a szél. Nem délelött. Nem délután. Egész nap.

20180408_091510_1.jpgA szombati napon volt a magyar csapat elsö fele, Többek között Moshe, aki az uj motorjával elesett és bokáját törte. Lehet hogy majd részletesen beszámol róla, vagy kül nekem egy rövid közleményt

A mai vasárnapi napon 11 honfitárssal képviseltük magunkat a túlnyomorészt lengyel pilotákat felvonultató litván szervezésen.

 Az elsö menetekben sok esés volt, a mi boxunkbol is elcsuszott Dallos Laci, de tudta folytatni.
Uj, magasabb plexit kapott a zixeRR, de a mai szél ellen nemsokat ért. Slovakiaringen olyan területen van hogy messze távol sehol egy domb, a pálya egyes helyein szó szerint olyan erövel lökdösött a szél hogy a motor szinte kacsázott, majdnem a futomüre gyanakodtam, de aztán mindekitöl ugyanezt hallottam, szóval csak el kellett viselni.

Délelött mindenki örült annak, hogy végre mehetünk, a köridök mérsékeltek voltak, Talán csak én örültem a 2:24 nek mert évek óta az R6-al ennél sokkal rosszabb köridökkel birkoztam. Barna is 2:24-alját mente a délelötti idömérön, amivel az A versenyben elöttem rajtolt a 19. helyröl amig én csak a 22 helyröl. Dani elfelejtett délelött nevezni a versenyre igy ö lemaradt, de igy is boldognak tünt a jo kezdéstöl
Ma tanultam meg a launch controlt bekapcsolni, igaz használatát még nem igazán sajátitottam el mert nem volt fényes rajtom. Viszont a harmadik körben sikerült Barnát és még néhány srácot emgelöznöm és 11. nek jöttem be, 2:21,6 ös legjobb körrel. Ez persze messze van a pb-mtöl de azt szerintem már soha nem fogom megdönteni. Barna szokásával ellentétben most nem tudott javitani köridöt a verseny alatt. De végre nem B versnyben mehettem.
Fekete Ferinek sikerült a B versenyt vezetnie, de az utolso körben lelazult a lábtartója igy nem fejezte be, 2:27 volt a legjobb köre

20180408_172649_1.jpgPár szót a motoromról:  picit puhitottam az elején, picit keminyitettem a hátulján. A motor egyenesben irtozatosan tól, sokkal alacsonyabb fördulatrol is mint az elözö zixerem. A fék az kül kategoria, baromi rövidet lehet vele fékezni és jol birja az elsö villa a brutális fékezést is. Az ABS ma sem avatkozott be pedig mindent elkövettem.

Viszon észleltem valamitamit sem Jerezben, sem Cartagénában: Balos kanyarbol erös kigyorsitásnál nem akar a gyorsválto váltani nyitott gáznál ha motor még döntve van. Elsö gondolatom az lenne hogy rosszul taposok olyankor a pedálra? Vagy feszülhet a váz annyira hogy a taposás nem tudja megszakitani a gyujtást? Mindnestre olyank pici gázelcsukással tudtam csak váltani, de persze igy lenduletet vesztek.

Jól kezdödött a szezon ma és ugy vettem észre hogy mindenki nagyon élvezte a jo idöt

Herczeg András  
Fekete Ferenc  
Repelik József  
Katona Dániel  
Esztergályos János  
Dallos Laszló  
Brávácz Dániel  
Majsa Gergely  
Kálóczi  Ákos  
Toth Barna
kapetz gabor  

Szólj hozzá!


2018.04.06. 09:03 Félsvéd

Hungaroring 2 napos Május 24 - 25

Litván szervezés, valós tudás szerinti csoport bontás, ugyanis délben a délelötti köridök szerint ujra csoportosit.
Az árat  sikerült ismét lealkudnom : 90 eur/ nap,  amit az alábbi linken történö  jelentkezés után kell befizetni
JELENTKEZÉS:
http://compaya.hu/motorosok/reszletez.php?jeldate=364

Nem kell mindkét napot megvenned, második nap van verseny a gyorsaknak és van a lassabbaknak külön verseny. Verseny nevezés ingyenes.

idöterv:
http://crmoto.lt/files/Schedule%20Europe2018_ENG.pdf


transponder szokás szerint 15 eur
Megjegyzésbe feltétlen ird be melyik napot kéred

Szólj hozzá!