HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.02.28. 23:59 Félsvéd

Szünnap Barcelona

Szünnap Aragon és Catalunya között 

 

Tegnap este Rizi bejött a mi hotelünkbe vacsorázni és mondtam neki aludjon nyugodtan itt, mert hatalmas a szobám.  Rizi csapatfönökének és Peseknek is ebbe a hotelbe foglaltam 2 szobát.

Délelőtt kimentünk megnézni a pályát, valami azt súgja nekem, hogy ez a pálya be fog nekem jönni. Délután Öcsék és Rizi bementek Barcelonába megnézni a stadiont. Én itthon lazitottam a szobámban, keresgéltem a szállást Cartagenára.
Megnéztem párszor egy nagyon jó Catalunya onboardot, hátha megtanulom a pályát kicsit hamarabb.

Este elmentünk vacsorázni. Rizi esküszik rá hogy levenné a köridőméröt és nem tudnám milyen gumi van a motoromon akkor a Dunloppal 2 másodperccel jobbat mennék mint a Bridgestonnal. Érdekes, Sárkány Dezső is meg volt döbbenve hogy gyári futomüvel és Bridgestonnal igy tudok menni. Nem értem mi ebben a furcsa, szerintem super jo, hátul mindig avval megyek és másfél napot kibirt. 

A motorok be vannak pakolva a boxba, Megint Riziékkel egy boxba leszünk, Pesek is marad, de Rizi holnap délutánra tervezi kiprobálnia a kezét.

Találtam néhány pályaképet Aragonról:

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr202700081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása