HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.07.27. 18:15 Félsvéd

Zixxer Update

Sikerült lassan 4500 km-t tenni az uj gépbe és már jónéhány átalakitáson átesett.

Az utobbi hónapban kapott egy uj Gilles lábtartót, egy Álmos féle gyorsgázt, a gyári kormánygátló át lett szelepelve, Power Commander 5, egy uj Quickshiftert, ez utobbiak még csak most a hétvégén lesznek igazán tesztelve a Slovakiaringen.

A hűtéssel nem voltam megelégedve pedig már sem termosztát, sem ventillátor nincs rajta, így a hűtő le lett szedve és át lett alakitva. Az átalakitás azt jelenti hogy a viznek mostantol lesz egy kényszer útja, kell tennie egy nagy S betűt a hűtőben, nem tud átrohanni a hűtőn és igy remélem csökkenni fog az üzemi hőmérséklet.
A hűtőbe keresek vagy Engine Ice-t vagy MoCool-t. Hol kapok ezeket azonnal??? 

Tulajdonképpen meg vagyok lepődve hogy az uj Zixxerrel már 5 pályán voltam és mindössze egyetlen egy pályán tudtam megjavitani a K9-el felállított pb-ket, az a Slovakiaring volt. Még csak azt sem mondhatom hogy a többi pályán igazán közel kerültem volna a korábbi pb-mhez.
Vagy az a helyzet hogy nekem sok idő kell az összeszokáshoz, vagy nagyon ritkán vagyok igazán formába, vagy talán tul sokat ülök a motoron. 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr623105078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almano 2011.07.27. 23:00:18

Mint mondtam nekem van Engine Ice, de mostanaban mintha a falnak beszelnek....
Pedigg jobban jarnal ha ram hallgatnal ugy meg sporolni is tudnal.
Kezdesz kijonni a formadbol, egyre tobbet koltesz feleslegesen.
Lehet oregszel?
:):):)

Rikiren 2011.07.28. 23:27:14

Itt is találsz Engine ice-ot: Auner Győr ;)
Nem tudom, hogy a linkelés megengedett-e de tessék: www.aunergyor.hu/alkatreszek/huto-es-tartozekok/engine-ice-magas-forrasu-hutofolyadek.html

Hátha tudok segíteni :)

almano 2011.07.30. 22:42:58

@Rikiren:
Nem occso, es meg nem is 2 Liter, hanem csak 1.89..
süti beállítások módosítása