HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.08.13. 21:22 Félsvéd

Hétvégi híreim

Olyan híreket kaptam, hogy Héjja Robi beszélt a Hungaroringgel, nem érkezett meg a második bálasor az uj betonozott bukóterek mögé, így a következő nyilt nap még a két bolyás lassítóval lesz megrendezve.
Akinek ez nem felel meg annak javaslom tartson velünk 2 hét múlva Brnoba ahová egy komplett hétvégére vagy akár csak 1 napra is kedvezően fizethetsz be. A részleteket itt találod

Más:

Dér Zoli meglátta csodás alakomat és azt mondta ha a jövőben is ilyen kondiban akarom magam tartani akkor bringáznom kell. 
Azt viszont komoly géppel kell szerinte és megadta az instrukciókat is. Mikor meghallottam az árakat, akkor tudtam hogy ebből a pénzből annyi tuningot vehetnék a motoromra hogy tucatszámra nővekedne a lóerő és akkor mi a lofasznak kondi.....
Na mindegy, bedőltem Zoli marketing dumájának és megprobáltam olyan bringát venni amiben csak jo cuccok vannak.
A legmeglepőbb az volt hogy a felső kategoriás árban nincs benne a pedál!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Persze ehhez spéci cipő kell, silikonos gatya, kesztyű, sisak, szóval mint minden hobbi, ha komolyan gondolod akkor ez is pénz

Csütörtökön lett véve, aznap 10 km
Péntek 24 km
Ma 40 km
Holnap? Asszem ágyban maradok basszus

Mindegy egyelőre tetszik az uj hobbi, remélem nem unok rá tul hamar. Az a baj hogy ezt is csak türhető időjárásban lehet csinálni.

Na térjünk vissza a Zixxerhez:
Mostanában sokszor olvasgatok egy amcsi Kawaforumot, érdekes dolgokat tudok meg. Pl hogy a hátso kerék veszi a km óra a jelet, tehát mindegy milyen áttétellel megyek, az óra nem csal.

Aztán kérdezte valaki hogy tényleg annyira hibátlan-e az uj tízes mint a híre. Lehet hogy egy Kawa forumon nam szabadott volna de megírtam neki a véleményemet.:

The midrange is very poor despite my gearing -1/+3 and PC5 tuned, BMC racefilter
the problem is inside the gearbox, it is build for the street.
i only moving my bike on tracks. I owned gsxr1000 in 6 years (K5 and K9) but the gsxr was shutting out from every slow corners in second gear, had never problem with low rpms (4-5000)
but my new gen4 is begging for the first gear in slow corners, because it don't like at all the 4-5000 rpms in second gear.
i have also problems with engine temperature. It is 105-108 degrees as you can see on my latest on board video from last week at 5:25

 But lots of things are better, shorter break-way, much better racestart because the wheely control, the TC is very good (i have no ABS)


the steering damper is shit, i re-valved it (i mean shit for the racetrack use)
the gearshifting is to hard for me after the gsxr
But all what i sad is for racetrack use, i am not looking for topspeed, i am looking for good laptimes

 

 

Aztán találtam mégegy nagyon érdekes tesztet, az egyik srác kibérelt egy dyno padot és csinált egy csomo tesztet, az egyiket 3x megismételte mert nem akarta elhinni.

stock filter to race filter = 2hp difference 
race filter to no filter = 0 hp difference
cat eliminated with stock exhaust= 4hp gain (katalizátor helyettesitő)
cat eliminated with akro= 4hp gain   (tehát semmi különbség a gyári dobhoz!!!!)
cat eliminated with no exhaust= 5hp gain
(note: stock pipe flows as much as this motor can put out with the cat removed, no performance gain with aftermarket slip on and i did 3 runs to prove this) 

I did almost 20 pulls. She should be well broken in now.....

Tehát a gyári dob átenged annyi gázt amennyit a motor termel, azaz a tuning dob sem tud többet átangedni, szóval csak a szépség és a hang amiért fizetni kell :), a fő eredményt a katalizátor helyettesítő hozza. Persze nem tudom hogy ez vonatkozik-e pl az én Leo Vince dobomra is de nem tartom kizártnak.

Na kellemes vasárnapot kivánok evvel a borzasztó és drámai videoval amin egy durva részlet látható az Manchesteri zavargásokról, csak erős idegzetűeknek javaslom:


 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr483151522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almano 2011.08.13. 22:38:51

Azt tudod, hogy az USA verzio eleve le van fojtva 170 loero korulire, tehat az ottani meresek nem nagyon mertekadoak.

akos27 2011.08.15. 22:33:27

Bicajt nyugodtabban vehettél volna használtat (mint pályamotort) és maradt volna tuningra is... két légy... :)))
A fékkarokat én átcseréltem, hogy jobb kézre legyen az első...

Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2011.08.15. 23:42:04

a fékkar csere jo ötlet
most a motoron vagy a bringán???? :)
süti beállítások módosítása