HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.01.28. 19:31 Félsvéd

ZX10RR TEAM HUNGARY és a többiek

zx10rr_team_hungary.jpg

Nagyon nagy a készülödés, legalábbis ZX10RR Team-el napi szinten dumálunk. 
A két Feri nagyobb volumenü pálya átalakitásokkal fog részt venni a Wintertest Spain rendezvényen, de még nem publikus.
Az biztos hogy annyira komolyan veszik az épitést hogy Kurucz Feri mehetett volna a gyári csapathoz a Kawasaki Racing Team-hez tanácsadónak. De szerencsére nem hivták, igy jön velünk a rajongók által már nagyon várt híres Wintertest-re.

Az én motoromon szeretném kihangsulyozni az egyik fontos tuningelemet, azaz az esztétikát szeretném fejleszteni, szóval sok idöt töltöttem olyan matricák felkutatásával amitöl gyorsabb lehetek.

A Gimoto-tól megérkezett az uj kenguru ruhám is
20180124_003956_1.jpg

2 Gopro video kamerával indultam volna a Wintertest-re de az egyik kamera mult héten beszart, lehet hogy jövö hétig nem tudok hozzájutni mégegy kamerához pedig vettem dupla állványokat, meg vákumos kamera rögzitöket is.
Lecseréltem végre a sokéves gumimelegitöimet is, lecserélném a sokéves gátlásaimat is, ha valakinek lenne gátlástalanságból mindenképpen jelentkezzen.

Gumik szintén számomra teljesen ujak lesznek, mert nem nagyon mentem még Metzeler Racetec Slick-el, de most rendeltem 9 db-ot.

Szóval annyira be vagyunk show-zva hogy indulni kéne pedig még van egy hét

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6413611499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása