HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2019.02.22. 00:22 Félsvéd

Rehabilitáció nyílt bokatörés után svédesen


Svédországba érkezésem után az ortopedia uj röntgen képeket csinált, ismét csak félgipszet kaptam (nem körbe gipsz, hanem egy gipszcsizma ami elöl a sipcsontomon végíg nyitott a lábfejemnél szintén)
Ki irtak 12 hétre betegállományba, a terhelést megtiltották de a járkálást mankoval egyáltalán nem és ahogy számitottam, semmiféle trombozis elleni injekcio nem szükséges hiszen nem itéltek egyáltalán fekvésre.
Ezt azért hangsulyozom ujra ki, mert Magyaroszágon szerintem még mindig fekvö pihentetésre itéltek volna nyilt bokatörés után.
11 nap után behivtak kontrollra, megállapitoták hogy a fémkapcsokat (varrás helyett fémkapcsok vannak) még nem veszik ki, mert a belsö bokám ahol a csont szakította át a bört, az az oldal lasabban gyógyul, minmt a hosszabb vágás, amit szikével csináltak a mütétkor. 

A gipsz helyett adtak egy uj müanyag csizmát. Elmagyarázták hogy az oldalakban beépitett légpárna van, amit oldalanként külön külön a kivánt nyomásra pumpálhatok a nagy fekete gumigombbal.. A másik kis gomb megnyomásával azonnal leereszthetem a nyomást.
1 perc alatt veheetö le.

Bejött egy Fizioterá Pista és elmondta, hogy milyen gyakorlatokat végezhetek már most is a lábfejemmel. Egy honap mulva akarnak ujra látni, addig kb 10 nap múlva vetessem ki a kapcsokat, de azt bármelyik kisebb klinikán is megtehetem.
Igy most megérkeztem kicsit Budapestre, mivel EU országba utazhatok betegállomány alatt is.
Valoszinü itt fogok keresni valakit a kapcsok kivételére.

Igy most átnézhetem a károkat a motoromon, a börruhámon, a sisakomon.
A tervem az hogy áprilisban már ne sántitsak, akkor elöbb kiprobálom a motorozást az utcai motoromon ami szerencsére egy automata motor, Aprilia Mana, igy még mozgo lábfej sem kell hozzá.
Utána pedig májusban szerintem már pályára is mehetek, kiváncsi leszek hogy egy ilyen baleset mekkorát tör a lendületemen :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr3514642194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása