HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.03.25. 23:46 Félsvéd

Elsö pályanap Almeriában

Gyönyörü napsütésben, kellemes aszfalthörséklettel várt minket a pálya. A gyors fiuk kezdtek, Feri már a 10. perceben kijött gumit törölgetni, mert átvágtatott a kavicson. 
A kavicstörlés után visszament, de sikerült ugyanabban a kanyarban ismét besokalnia, de ezuttal már nem tudta talpon tartani az uj Dukit, igy a szó szoros értelmében szárnyaszegetten ért vissza a boxba. Szóval az egyik terelöszárnya letörött. Mivel ez volt az egyetlen ami amugy sem tetszett neki a V4 Panigalén, igy a másikat is leszedték Ricsivel. Egy óra mulva már ujra harcrakészen állt Feri is meg a Duki is.

Az elsö két menetben még helyzeti elönyöm volt hiszen, kezdett kicsit eszembe jutni a pálya, igy elég hamar eljutottam 1:53 ig, de ott le is ragadtam. Dél körül már Feri 1:48, Zoli 1:50.

Sajnos mégegy incidens történt, Lovászi Tibibe belement valaki és Tibi karcolásokkal, de a HP4Race kicsit több kárral úszta meg ezt a buktát. Szerencsére találtunk egy Brembo fékkart munkahengerrel együtt, és Kurucz Feriék segitettek helyrehozni a gépet. Plexit is javitani kellett, de egyelöre úgy tünik holnap folytatni tudja Tibi.

Cseréltem gumit elöl is, hatul is, de javitani ma már nem tudtam, bezzeg mindenki más.

Természetesen mindenki kezdte megtanulni a pályát, igy elég szép idök születtek

Nem nagyon löttem mellé a tegnapi saccolásaimmal, 

6. Kurucz Feri 1:45.4

10. Kovács Zoli 1:49.5 

14. Szerzö Csaba 1:51.5 

16. Lovászi Tibi 1:51.9 

21. Svéd 1:53.3   

26. Brandt Robi 1:54.8   

29. Katona Dani 1:56.6 

Este közös vacsora a Route66  bárban, ami 500 méterre van a farmunktól. Holnapra gondolom mindenki rátesz egy lápáttal. Habár csak reggel fog kiderülni ki mekkora izomlázzal fog ébredni. 

Talán emlitettem hogy velünk edz a Tankate csapat is, Dominiq Aegerterrel az élen. A srác úgy közlekedik mellettünk.....  Nekem kétszer volt szerencsém ehhez az élményhez, elgondolkodtató a tempokülönbség. Arra is gondoltam, hogy talán fiatalabb lehet nálam, de nem kérdeztem rá....

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6016479860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása