HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.02.23. 22:25 Félsvéd

Első Valencia pályanap

Első nap Valencia

Reggel kezdődtek már a problémák. Évek óta küzdök azért, hogy meggyőzzek mindenkit hogy a helyeket előre le kell foglalni, be kell fizetni. Ezért kell előre a jelentkezési ürlapot kitölteni és be is kell fizetni a kívánt pályázásokat hogy biztos legyen a helyünk. De az utobbi idöben meguntam ezt a tipusu agressziv könyörgést és ma bebizonyosodott, hogy nem lehet arra számitani hogy „úgyis beférünk”. Reggel itt voltunk fél 8 kor és persze minden csoport teltházas, 18 ember a várólistán és hiába ismerem személyesen a szervezőket, elöször még az sem segitett. Meg akarta várni míg a késön ébredő előre regisztráltak is megjelennek. Elment az első menet és fél 11 kor sikerült csak elintézni hogy vegyen minket előbbre a várólistán, csak akkor sikerült  befizetnem a csapatot. Nagy megkönnyebbülés volt hiszen, nem kevés pénzbe került az idejövetel sem. Nem is tudom, hogy mi lett volna ha mégsem engedtek volna minket fel…..

Akkor végre kiszabadultunk a pályára. Írtozatosan technikás  a pálya, ugyhogy ez számomra biztosan azt fogja jelenteni hogy nem leszek a jók között. Ebédszünetben ujra csoportosztás volt a délelőtti idő alapján, de ugye nekünk hiányzott egy menet a háromból igy Pizza, Öcsi és én is kicsusztunk a leggyorsabb csoportból. Priskin Pisti járatja a gépét ő igy a C csoportba került, persze Dezső maradt a gyorsban.

Tehát az idők délben:
Rosivall 1:44
Dezső 1:47
Pizza 1:51
Svéd 1:52
Öcsi 1:54
Pista 1:57

Rizinek lehet hogy nincs tranyoja, mert nincs a listán.

Sok bukás volt, egy pont előttem, asszem az meg is lesz videon.

Most vagyunk a délutáni első menet után, történt néhány javitás:

Dezső 1:45
Pizza 1:49
Svéd 1:50

Öcsinek ledadog a K9  10-11000 fordulat közt, de nem mindig, még nem tudni mi a baja, de most megprobálja gyorsváltót kikötve.
Még van két menetünk, eszméletlen gyönyörű nyári idő van.

Túl vagyunk az utolsó előtti meneten, Öcsi motorján nem segitett a gyorsváltó kikötése, most vettek 4 uj gyertyát és azt fogják tesztelni.
Rizi esett egy nagyot, highsider, eltört a csuklója és nem emléxik semmire, tehát agyrázkodás, ezért nem biztos hogy ma kiengedik a korházból..
Dezső és én javitottunk egy-egy másodpercet, viszont Pizza uj gumival 3 sec-et  javitott

Egy két kigyorsitáson elég durván emelgeti az elejét a gépem és nem nagyon vagyok ehhez hozzászokva, így eléggé zavar.

Az utolsó menetben Dezső ki sem ment, én kimentem, de nem javitottam. Videoztam Öcsit ahogy teszteli a gépet, de nem javult meg. egy-másfél kör után dadog. Annyira bizonytalanok vagyunk a hibájára hogy kicseréltük egymással  a tankunkat és a jobboldali oldali blokkdeklit a főtengely jeladóval, mert erre a két dologra gyanakodnak, szóval holnap nekem fog ledadogni he ezek közül valamelyik a hiba.

Rosivall oktat egy orosz srácot, beszélgettem vele hogy mit megy itt. Itt volt egyszer egy átépités előtti BMW-vel, dög hideg volt és akkor ment 1:38-at. Azt hiszem az utáni tesz után szerződtették öt a BMW hez néhány versenyre.

A nap végére irtózatosan elfáradtam, nem szabad ilyen hosszú időt kihagyni J

A mai végeredmények:

Dezső és Rizi 1:44
Pizza 1:46.3
Svéd 1:49.0
Priskin Pisti befejezte a járatást 1:51

Rosivall neve mellett is 1:44 van tehát néha meg-meg szökik az orosztól

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr552686308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása