HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.06.03. 22:57 Félsvéd

Junius 3. Slovakairing

 Tegnap este bepakoltunk a boxba, aztán irány a hotel ahol félpanzion a váarakozáson felüli volt ugyanis 4 fogásos vacsorát kaptunk. Mivel kedvező áron kaptuk az egész szállást vacsorával, nem számitottam 4 finom fogásra. 

Reggel idöben kint voltunk, mindenkinek segitettem regisztrálni. Mivel csak 2 csoport volt igy 45 percesek voltak  a menetek. Én megforditottam a váltoirányt, aztán sikerült megforditanom a gyorsváltó váltási irányát is. Ebédszünetben feltettem egy uj gumit hátra az időmérőre. Sokat nem segitett, de mentem 2:17-et ami 11. helyre volt elég.

Aztán volt még szabad menés a verseny előtt is, feltettem a videot és probáltam Csabcsira tapadni. Aztán lejöttem, és kiküldtem Golyot hogy szerinte jo e a váltóm:

Elöször a 40 alattiak startoltak, ez volt a rajtrács:

A második körben piros zászló mert a célvégén a sóderágyban dolgozo mentőorvos megsérült egy ugyandó beeső motorostól. 

Restart. Szabi kurva jól ment feljött az 5. helyte és hatalmas pb: 2:13.2

Csabcsi 8. lett neki is pb: 2:15.0

Atán jött a Gentleman verseny, amibe természetesen én is tartozok, Koca, Gyuricza is ebben mentek, itt a rajtrács: 

Nem rajtoltam szarul, de talán jól sem. Mindenestre nem vesztettem annyi helyt mint amennyit szoktam egy rajtnál. Sikerült néhány előzés, ami viszont nem sikerült, az a video bekapcsolása, igy nincs anyag a versenyről.

Tulajdonképpen sokkal jobban érzem magam a visszaforditott váltoval, de sajnon nem tökéletes, Én azt hittem a gyorsválto, Golyo szerint bent a váltoban van valami gond mert kidobja a sebességet.

Itt az eredmény  a Gentleman versenyről:

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr902955438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása