HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.09.19. 23:02 Félsvéd

Moto Cup finálé Slovakiaring

Így a szezon vége felé már annyi csalódás ért az uj motorommal kapcsolatban, hogy már nem is éreztem tüzet magamban reggel, nem vártam az első menetet és nem reménykedtem semmilyen eredményben sem.

Pedig okom lehetett volna rá, hiszen vásároltam svéd aranyat, egy uj öhlins gátlót, természetesen azt a gátlót amiről mindenki beszél a TTX36.

Meg a motort is ugy kaptam vissza az M3 mühelyből hogy most jó lesz mert kivették belőle  a gyorsváltót is meg a PC5 commandert is. Nem tudtam eldönteni hogy ennek örüljek-e vagy sirjak. De ez egy nagyon hosszu történet, lehet hogy majd egyszer megirom.

A mai napon volt néhány ritka vendég is, a Pro Ride néhány topversenyzője: Henzsi, Kurucz Feri, Dér Zoli továbbá Vicca, Papp Csaba. De a többség már törzsgárdának számit.

 

 

 

A pálya egész nap csont száraz volt, de napsütés elég kevés volt. Az egyes verzioju pálya volt ami technikás. Délelőtt volt néhány nagyobb esés, közülünk először Lovasi András esett el, az időmérőn pedig Papp Csaba aki a kézfejét el is törte, pár óra múlva gipszel jött vissza a korházból.

Az első menetben vizsgálgattam hogy minden rendben van e a gépemmel, rég nem ültem rajta és az utobbi hetekben  nagy revizión esett át, a váltót is megnézettem belülről, olajpumpát is javitani kellett, ezért köszönet Crazy Joenak. Szóval ma egész nap gyorsváltó nélkül és gyári ECU-val mentem. Meglepő módon erősnek találtam a gépet, ezt nem nagyon tudtam értelmezni, vagy az az oka hogy a PC egy ideje nem jól dolgozott, vagy az hogy most nem tettem fel hosszú áttételt, hanem rajta hagytam a Hungaroringes áttételt. Igaz igy a célegyenesben féktáv előtt kicsivel már tiltásba szaladtam viszont a így a hosszú célegyenesben nem volt ellenfél.

A TTX originál kartonban érkezett meg a pályára, mentem egy menetet még a gyárival és Dani, aki az M3 kawánál szerel, betette nekem a második menet előtt. Hátha így erőteljesebben fogom észrevenni a hatalmas különbséget!

Előre féltem, hogy nem fogok nagy különbséget érezni és ez be is jött. Evvel a gátlóval is meg-meg csuszott a hátsó kanyarból kifelé az erősebb kigyorsitásoknál, persze a TC megfogja ezeket a csuszásokat. Úgy kaptam a TTX-et hogy be volt kb állitva a súlyomra és 110 kilos rugóval. 

 

Talma is meglátogatta a magyar tábort.

Az időmérőn szokás szerint Szabi első soros lett Cermák mögött, Henzsi és Bazsi is hamar megtanulták ezt a pályát, nekem csak picit sikerült javitanom az időmön, 1:34.4, ami 12. helyre volt elég.

A 600 as időmérőt persze hagyományosan Talma nyeri, és Gyurma távollétében csak a második sortól találjuk a többi hazafiakat.

Az ezres versenyre érdekes módon sem Henzsi sem Dér Zoli nem álltak rajthoz (akkor minek jöttek?) A rajt részemről nem sikerült fényesen, pedig tudom hogy nem kellene 200 elött fékeznem. Vica viszont lestartolt és őt üldöztem majdnem az egész versenyen. Itt vágatlanul megnézhetitek az egész versenyt:

 

Szabi végre az utolsó futamon meg tudta verni a hazai nagymenő Cermákot és Bazsi is szuperül ment igy ő is dobogós lett. A Moto Cup ezres verseny végeredménye:

A 600-as versenyt Talma nagy főlénnyel vezette, de kiállt a vége előtt, Kurucz Feri volt harmadik is de végül Fehér Ati lett a legjobb magyar, ime a végeredmény:

Természetesen megtartottuk a házi bajnoki fordulót is, az Acis Svéd Race Open kategoriájában ez lett a sorrend:

A G-Oldboys kategoriát szokás szerint Matocsi Atival vivtuk, de ma én kerültem ki győztesen

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr343239777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása