HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.03.08. 23:17 Félsvéd

Uj Aragon PB

Aragon második nap

img_20240308_111926_1.jpgÉjjel esett az esö, ezért vizes pályára ébredtünk. Olyan nagyon nem estünk ettöl hanyatt, mert amugy sem szeretjük az elsö meneteket. Balázst ledegradálták hozzám a B csoportba, aminek örültem, mert végre egy csoportba mehettünk. Délre fel is száradt minden. A délelötti utolso menet volt nekünk az elsö felmenetel, ahol Balázst akartam lekövetni, de ö okosan fél kör után inkább elfékezte magát és igy a teljes menetben egyedül kellett mennem. 2:11 Ebédszünet utáni elsö menetben ismét mögötte mentem ki, de szerintem megint taktikázott és az elsö körben ujra elfékezte magát, hogy ne adjon nekem szélárnyékot. Nekem 2:09.1, Balázs 2:08.4
img_20240308_111929_1.jpgCseréltem gumit, feltettem ujra egy pirellit amit Kovács Bálinttól kukáztam még Andaluciaban a múltkor.
A délutáni második menetben ujra Balázs mögött mentem ki, mostmár kamerát is feltettem, hogy legyen biznyitékom. Végre sikerült Balázsnak néhány körön át a pályán maradnia, amit persze végig rögzített a kamera. Persze tisztában voltam vele hogy Balázs minden pályán több másodperccel gyorsabb nálam...  img_20240308_112008_1.jpgEzért kicsit meglepö volt hogy tartottam vele a tempot, söt a fordított dugóhuzánál még gyorsabbnak is éreztem magam. Így kb a harmadik körben a nyujtott balosban azt vettem észre hogy ö kisodrodik és én meg teligázon belül elmentem mellette ami az elmúlt években soha nem fordult elö. Egy darabig még vártam hogy talán visszajön, de nem.
img_20240308_174356_1.jpgMikor lejöttünk persze elnézést kértem az elözésért és erre az volt persze a válasz , hogy ö ott nem húzta 😊 Ennek ellenére azt mondta hogy az tuti hogy mindketten 2:07-et mentünk.
Eltartott kis ideig amig megtaláltuk a live timingen a köridöket. Amikor kiderült hogy jobbat mentem mint Balázs és hogy nekem ez uj PB, akkor madarat lehetett volna velem fogatni.

3aac98db-936e-4ebc-ac45-afae445602f1.jpegTegnap eléggé távolinak tünt az esélye annak hogy én ma ennyit képes leszek javitani.  Délutáni elsö menet után, több mint 2 másodperc javitás, az számomra egy álom, ráadásul ugy hogy se elöl, se hátul nem volt uj gumi. Balázs szerint ez a lendületes pálya nagyon fekszik nekem. De ö tegnap óta tényleg még nem gyógyult meg teljesen, de ebbe én is belebetegednék, ha egy MotoGP pályán egy rokkantnyugdijas megelözne……   😊

img_20240308_172819_1.jpgA fordított dugóhúzóban, néha hallottam valami hangot alulról, és lejövetel után megnéztem közelebbröl, hogy vajon valami leérhetett-e. Mivel a térdemet nagyon féltem, így a hasidom és az oldalsztender ért le


screenshot_20240308_162249_com_android_chrome_1.jpgBalázs szerint mindenképpen megemlítendö az a tény is hogy tavaly itt volt Majsa Geri aki szintén ennyit ment, mint most én.. Geri elsök közt gratulát a pb-mhez.

Nincs egy éve hogy ezen a BMW-n ülök és már rengeteg pályán alkottam uj BP-t. Szerintem fontos hozzátennem, hogy nem cseréltem sem elsö, sem hátsó futómüvet, nem cseréltem féktárcsát, féknyerget, ezek mind gyáriak…..  Az ivarérett koromra való tekintettel bátran kijelenthetö, hogy ez a motor mindenkinek alkalmas, úgy ahogy van, mindenféle tuning nélkül is képes csodákra. Hozzátehetném hogy értö kezekben, de ez nem igaz, mert én sajnos egyáltalán nem vagyok túl érzékeny különbözö futómü állításokra. Ma pl átállítottam a Brembo RCS19 fékkaromat 18-ról 20-ra (vagy fordítva) de nem vettem észre különbséget……

Este Szidi megint népikonyhát nyitott és ismét a lakóautóban volt a közös vacsora és az uj PB-k ünneplése sörrel, jägerrel….. Ugyanis Pocsai Gábor sr is uj PB-t szült ma 2:13.al

És akkor jöjjön a tényfeltáró dokumentumfilm a PB-röl és az ominózus elözésröl. Néhány helyen teljesen más íveken megyek mint Dürgö Balázs...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1118349419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása