HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2010.09.10. 00:46 Félsvéd

Az utolsó Road and Ride futam

 

Tudják mi történt az idén? A négy nagy japán motormárka öt futamos versenysorozatot hívott életre. Ennek volt az utolsó fordulója a tegnapi.
 
Mivel én Gsx-R tulajdonos vagyok, a Suzuki kupában indulhattam. A nevezési díj kedvező, hiszen 19 000 forintért boxot, transzpondert és ebédet is kapunk.
 
Talán a pályán töltött idő az egyetlen, ami nem túl sok (30 perc szabadedzés +30 perc időmérő +10 körös verseny). Mivel a brnói buktám után komoly restauráción ment át a gixxerem, a tegnapi verseny jó alkalomnak tűnt a tesztelésre.
 
Délelőtt vizes volt a pálya, úgyhogy a szabadedzést kihagytam – a pályát úgyis jól ismerem már. Az időmérőn 2:02.8-as legjobb mért körrel sikerült megcsípnem a hatodik rajtkockát.
 
Aztán jött a bő három órás szünet, és ilyenkor a jó pályabuzi nem is csinálhat mást, minthogy a többieket nézi. A haverokat, az ellenfeleket: a Suzuki romjaiból való újjáépítése alatt volt-e fejlődés, amiből én kimaradtam?
 
Kivételesen nem volt sok bukta, de a Honda Kupát vezető Rácz Ádám sajnos elperecelt, amikor a második helyen motorozott. Ott Holló Gabesz nyert. A Kawasaki kupán Kurta Jani (még nem teljesen gyógyult kulcscsonttal is) motorozott az élen. A Yamaha kupáról kicsit lemaradtam – gumit kellett cserélnem.
 
Aztán jöttünk mi. A rajtom nem sikerült valami fényesen. A verseny első felében sikerült két előzéssel dobogó közeli helyre keveredni, de aztán megérkezett mögém Jánosa Ákos, és ugyan pár körön keresztül magam mögött tartottam, végül csak ellógott. Ugyanígy jártam Szaszy barátommal is: ő is be-benézett mellém egy időben, aztán ő is beszúrt, és elviharzott.
 
Végül ott végeztem ahol kezdtem: a hatodik helyen. Ez a pozíció mindössze arra jogosít fel, hogy a díjkiosztón halhassam a nevem, meg felhívjanak a pódiumra. De nem ez a lényeg.
 
Ebben a versenyben az volt a legjobb, hogy kiderült: egy, a motorom nemcsak újra szép, hanem hibátlan is, kettő, ha voltak is a brnói detonációmnak utózöngéi a fejemben, azok elpárologtak már rég.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr532284875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balumaci · http://myspace.com/djbalumaci 2010.09.10. 12:04:20

csak így tovább Sverige!!!
ha kicsit alább hagy a gazdasági világválság szeretnélek megszorongatni a pályán ...
de egyellőre ez csak álom ..

Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2010.10.02. 09:05:44

És ma van a nagy nap
a döntök döntője, a Márkák harca.

Az idei futamok összesitésében Top10 ben végzők csapnak össze. Ugy tünik a Hondásoknak áll a zászló. Én szeretnék az első tizben lenni de az lehet picit merész álom. Statisztikailag akkor a Suzukisok között a kettő és feledik legjobb kéne legyek, hehe
süti beállítások módosítása