A tempó ugy tényleg 160 körül volt, mert utána néztem korábbi videoimon.
Ott nem szoktam soha átvágni a rázókövön, most sem igazán értem hogy történt.
Azért volt hatalmas meglepetés hogy ott nulla tapadása van a rázókönek, mert a Mansell kanyar kb ugyanolyan tempoju és ott rendszeresen ráboritok és az a rázókö tapad, igaz kicsit megrázza magát a motor de gond nélkül használom ott a belsö rázókövet.
Létezik hogy egész más a dölésszögem a Mansellben mint a gyors balosban?
Vagy arra is gondoltam hogy a gyors balosban a sok látványmotoros mindig leteszi a térdét a rázóra és ezért az nem felgumizva hanem felmüanyagozva van.
De mindenesetre elég nagy a különbség hogy miként érkezik a testem ennél a sebességnél az aszfaltra. 2 évvel ezelött a Pannoniaringen a pörgés irány sokkal szarabb volt, mert ott bukó-csizma-bukó-csizma-buko-csizma volt a sorrend, meg is lett az eredménye mert ezt az irányu ütközés nem birták ki a térdszalagok.
De szombaton az oldalamon pörögtem egy jó ideig, ugy kb 5-10 perc lehetett. Persze az mindig ott van az agyadban hogy na vajon rám esik-e a motor a levegöböl. De ugy látom a gyujtáskulcsra esett.
Mikor végre megállt a centrifuga, gyorsan felpattantam és elvégeztem az összes torna gyakorlatot amit 53 éve tanultam az az elsöben a tornaórán. Mikor mindenemet meg tudtam mozditani akkor leállitottam a pályabirót hogy ne rohangáljon a pálya szélén mert az veszélyes.....
De egyelöre még egy pillanatig sem merült fel bennem hogy ideje abbahagyni
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.