Mielőtt belevágnék a 2012-es évbe, gondoltam megprobálok visszaemlékezni az utolsó szezonra.
Az év eleje ismét egy előszezoni spanyol edzéssel kezdődött Valancia, Aragon és Catalunya pályákat látogattuk meg. Ezt még a szeretett K9-el sikerült, de aztán kisirták alólam a motort és nehéz döntés elé kerültem.
A piacot 2 bivalyerős motor uralta, a BMW és az uj fejlesztésű ZX10R. Mivel 6 éve japán motorral pályáztam ezért a Kawasaki mellett döntöttem. A szezon első hazai versenyén még megegyezés szerint visszakaptam kölcsönbe az eladott K9-et és egy gyönyörű búcsúval váltunk el egymástól, ugyanis ketten megnyertük az április 2.-i Hungaroringes ezres versenyt.
Aztán megérkezett a Zixxer április közepén, amit bejáratás után Slovakiaringen vetettem be először. Jól indult a szezon. A gyári kivitelű géppel mentem egy 2:16 os uj pb-t a Slovakiaringen.
A problémák akkor kezdődtek az uj géppel amikor Malcolm által rákerült egy lábtartó amiről rendszeresen lelazult a váltókar, Aztán rákerült egy Cordona gyorsváltó aminek nem lehetett beállitani a megszakitási idejét. Ez rossz kombonak mutatkozott igy gyakran nem jol müködött a gyorsváltó ami elkezdte kárositani a váltó belsejét és az én idegrendszeremet.
Később meghalt az Interceptor nevű commander is a motorban, ekkor betelt a pohár és minden tuning ki lett dobálva, a lábtartóval együtt. Uj Gilles lábtartó, dynojet Power Commander és dynojet gyorsválto került a gépre. Sajnos ekkorra már a váltó belseje komoly károsodást szenvedett.
Ez rá is nyomta a bélyegét az egész szezonomra, soha többet nem tudtam javitani a pb-met semelyik pályán. Pedig többször voltam Brnoban, Pannoniaringen, Hungaroringen, Misanoban és rengetegszer a Slovakiaringen.
Távol álljon tőlem hogy sok jót mondjak a Zixxerről, ugy is fogalmazhatnék utólag hogy valószinű jobban jártam volna a BMW-vel. Mindenesetre a szezon vége felé kapott a zixxer egy Öhlins TTX gátlót és most fejeződött be a váltó teljes felujitása, uj kuplungot és láncszettet kapott igy remélem gondtalanul fogom kezdeni a szezont Spanyolországban pár hét múlva.
Az idei szezonban sajnos jonéhány harcostárs elkopott, abbahagyták a pályázást, esetenként egy nagy esés volt az oka, máskor pedig a válság. Pedig a pályaszélén és a többnapos pályázások alkalmával nagy családdá kovácsolodik a csapat, ezért nem is lehet könnyű meghozni ezt a döntést.
Szerencsére megjelentek uj gázbetegek is ugyhogy egyre népesebb táborral jártunk rendszeresen a Slovakiaringes Moto Cup versenyekre.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
europass8 2012.02.15. 12:19:47
Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2012.02.15. 12:37:30
de a gyorsválto az nagy úr
gondolj bele 12-13000 fordulaton kopprahuzott gáznál rátaposol a váltora és a rohadék nem szakitott meg. El tudod képzelni mi mehet bent végbe?????
europass8 2012.02.15. 15:48:53