HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2012.02.12. 14:15 Félsvéd

Gyors visszatekintés 2011 re

Mielőtt belevágnék a 2012-es évbe, gondoltam megprobálok visszaemlékezni az utolsó szezonra.

Az év eleje ismét egy előszezoni spanyol edzéssel kezdődött Valancia, Aragon és Catalunya pályákat látogattuk meg. Ezt még a szeretett K9-el sikerült, de aztán kisirták alólam a motort és nehéz döntés elé kerültem. 

 Foto Foto Foto 

A piacot 2 bivalyerős motor uralta, a BMW és az uj fejlesztésű ZX10R. Mivel 6 éve japán motorral pályáztam ezért a Kawasaki mellett döntöttem. A szezon első hazai versenyén még megegyezés szerint visszakaptam kölcsönbe az eladott K9-et és egy gyönyörű búcsúval váltunk el egymástól, ugyanis ketten megnyertük az április 2.-i Hungaroringes ezres versenyt.

Foto Foto

Aztán megérkezett a Zixxer április közepén, amit bejáratás után Slovakiaringen vetettem be először. Jól indult a szezon. A gyári kivitelű géppel mentem egy 2:16 os uj pb-t a Slovakiaringen. 

 Foto

A problémák akkor kezdődtek az uj géppel amikor Malcolm által rákerült egy lábtartó amiről rendszeresen lelazult a váltókar, Aztán rákerült egy Cordona gyorsváltó aminek nem lehetett beállitani a megszakitási idejét. Ez rossz kombonak mutatkozott igy gyakran nem jol müködött a gyorsváltó ami elkezdte kárositani a váltó belsejét és az én idegrendszeremet. 

Később meghalt az Interceptor nevű commander is a motorban, ekkor betelt a pohár és minden tuning ki lett dobálva, a lábtartóval együtt. Uj Gilles lábtartó, dynojet Power Commander és dynojet gyorsválto került a gépre. Sajnos ekkorra már a váltó belseje komoly károsodást szenvedett.

Foto Foto

Ez rá is nyomta a bélyegét az egész szezonomra, soha többet nem tudtam javitani a pb-met semelyik pályán. Pedig többször voltam Brnoban, Pannoniaringen, Hungaroringen, Misanoban és rengetegszer a Slovakiaringen.

Távol álljon tőlem hogy sok jót mondjak a Zixxerről, ugy is fogalmazhatnék utólag hogy valószinű jobban jártam volna a BMW-vel. Mindenesetre a szezon vége felé kapott a zixxer egy Öhlins TTX gátlót és most fejeződött be a váltó teljes felujitása, uj kuplungot és láncszettet kapott igy remélem gondtalanul fogom kezdeni a szezont Spanyolországban pár hét múlva.

Az idei szezonban sajnos jonéhány harcostárs elkopott, abbahagyták a pályázást, esetenként egy nagy esés volt az oka, máskor pedig a válság. Pedig a pályaszélén és a többnapos pályázások alkalmával nagy családdá kovácsolodik a csapat, ezért nem is lehet könnyű meghozni ezt a döntést.


Szerencsére megjelentek uj gázbetegek is ugyhogy egyre népesebb táborral jártunk rendszeresen a Slovakiaringes Moto Cup versenyekre.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr654042949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

europass8 2012.02.15. 12:19:47

meglepő, hogy egy japán gép váltója megadta magát...

Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2012.02.15. 12:37:30

@europass8: teljesen egyetértek
de a gyorsválto az nagy úr
gondolj bele 12-13000 fordulaton kopprahuzott gáznál rátaposol a váltora és a rohadék nem szakitott meg. El tudod képzelni mi mehet bent végbe?????

europass8 2012.02.15. 15:48:53

értem én, hogy nagy igénybevételnek van kitéve de
süti beállítások módosítása