Pannoniaring szinte az egyetlen pálya amit nagyon régóta nem kedvelek, ritkán is jövök ide.
De a mult hétvégi Brnoi sikereim felbátoritottak, azt hittem hogy talán most az uj geometriával máshogy fogom érezni....
Úgy döntöttem hogy mégis ellátogatok, hátha megkedvelem, hátha közelebb kerülök a baromi öreg itteni PB-mhez ami 11 évvel ezelött történt és anno 2:04 volt.
Tegnap este érkeztëm, sajnos az állandó ápolóm nélkül...
De Dobi Ferit és Pocsai Gáborékat és Szerzö Csabát sikerült rábeszélnem erre a Motorraides rendezvényre.
Reggel úgy kezdödött, hogy nem volt áram a BMW akssijában. Ferinél volt egy komoly töltö, de az be sem tudta inditani az akksi töltését. Feri rögtön tudta a frankót, a lakóauto aksiról be kell inditani és utána már a töltö el tudja inditani a töltést. Persze igaza is lett, a Ducatorol beinditotottuk és utána tényleg vette a töltést. Amugy sem akartam kimenni az elsö menetre, a másodikra meg már fel is töltötte az akksit.
Az elsö menetem (a délelötti második) siralmasra sikerült, 2:12, a második menet sem volt fényesebb, 2:11. Akkor már sejtettem hogy a sokéves véleményem nem fog változni.
Bezzeg a pályatársaim nem tétlenkedtek, Dürgö Bazsi ment egy 1:57.838 as uj BP-t, Feri pedig 2:00.971, neki szintén PB
Ebéd után sem sikerült formába lendülnöm, 2:09.
Délután annyira meleg volt, hogy az elsö gumit rendesen megette a pálya...
Abba is hagytam a kisérletezést, inkább lecseréltem az elsö gumit mert elég viseltes lett az elsö soft Bridgestone.
Kerékcsere közben persze mindig megpucolom a fékbetéteket, sajnos a betétek kissé eldeformálodnak ugyhogy valószinü hamarosan fékbetét márkát fogok váltani.
Az utolsó menet helyett inkább sörözni kezdtem.
Fözöcske helyett úgy döntött a brigád hogy a pályaétteremben vacsorázunk. Persze bemeligítést azt helyben intéztük sörrel és pálinkával mielött elsétáltunk az étterembe.
Ahogy ahogy az lenni szokott, érdekes módon a pályázásra terelödött a szó. Vacsora közben megtudtam egy sokkoló informáciot az uj PB-s barátaimtól. Kiderült ugyanis, hogy sem Bazsi, sem Feri nem nyúlnak a fékhez a célra ráfordító kanyar elött!!! Engem sokkolt ez az info, mert én szerintem elég komolyat fékezek a célrará elött!!!!
Azt még nem tudom, hogy ki merem-e ezt holnap probálni, de mindenesetre megigértem...
A vacsoránkhoz Molnár Bertold is csatlakozott barátjával, igy nekik is részük volt ebben a nagyon komoly elméleti oktatásban.
Összegzésképpen a mai nap volt az elsö igazán nyárias pályanapom, ami azt jelenti, hogy baxott nagy höség volt, szinte minden menet elött agyon vizeztem a polom, meg a hajam.
Akkor kis részletezése annak, hogy mi nem tetszik nekem ebben a pályában, föleg egy nagyon sikeres Brno után.
Sajnos nagyon sok helyen annyira nem sima az aszfalt, hogy az erös kigyorsításaimon rendszeresen össze-vissza szitál a kormány. Nem vagyok nagy egykerekezö, igy elég sok helyen nem tudok/merek teligázt húzni azokon a részeken, ahol tudom hogy egykerekezés vár rám.... Ezek persze mind idöveszteségek.
Szóval egyelöre nem változott a vélényem és marad az elöitéletem, hogy inkább kerülöm jövöben is ezt a pályát. Holnap azért még teszek kisérletet némi fejlödésre, amit vacsora közben tanultam, de már nem ringatom magam olyan álmokban, hogy meg tudom közelíteni a hajdani pb-met... Egyetlen reményem, hogy Dani barátom is jön holnap és talán ö is kitalál valamit számomra....
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.