HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2012.02.25. 09:34 Félsvéd

Utazás érkezés Aragonba

A bérautónk Barcelonában, mint sejthető volt, nem Opel Meriva lett hanem választhattam Ford Fusion és Chevrolet Aveo között, az elöbbit választottam. A reptértől 3 órás út volt Aragonig. Szikrázo napsütés egész uton és csodálatos Katalán tájak. 
Szuper érzés a tavaszba megérkezni pár óra alatt.

Uj versenyszerelőnk van egész héten, Danit a legujjabb szervizből kaptuk kölcsön, az R2 Motorszervízből. Ő fog gumizni is.

 

Őfelsége már a pályán várt minket. Amint látható Laci erősen kerüli a tömeget, igy biztositva többszáz méteres játszóteret a kiskutyájának amit magukkal hoztak. Szerencsére az Aragoni pályának a depója is hatalmas. A pálya amint a képen látható egy fennsíkon található csodálatosan egyedi vonalvezetéssel.

 

 

Napokkal ezelőtt találtam 3 német srácot egy német forumon akik boxtársakat kerestek. Mivel ők is folytatják Aragonból Valenciába is, igy megegyeztünk hogy itt és ott is közösen veszünk ki boxot. Remélem lesz köztük gyors fiu is, de ez csak holnap este felé fog kiderülni, mert előszőr vannak itt.

Szerencsére hatalmasak itt a boxok, kb Brnoi méret. Bepakoltunk a boxba, beregisztráltam mindenkit. Kerestem Rosivállékat de nem találtam meg őket.

 

 

Fejenként 4 uj hátsó gumit hoztunk és én 1 db uj elsőt is. Esőgumi garniturát csak én meg Petya pakoltunk, reméljük tök  fölöslegesen.

 

Az itteni Aragoni terveim nem túl optimisták: meglepne ha egyáltalán picit is javitani tudnék a tavalyi k9-es időmön, ami 2:09.0. Miért nem alkotok optimistább terveket? Mert az egész 2011 nem hozott számomra fejlődést, eltekintve egyetlen pályától. Pedig 2011 ben elvártam a legmodernebb motortól hogy egy ilyen jól felszerelt bivalyerős motor segitsen a fejlődésben. De sajnos sok csalódás ért a Kawával, igy nem merek nagy álmokat rajzolni magam elé.

Persze az is lehet hogy jót tett az agyamnak a tél, jót tesz az agyamnak hogy nem kell féljek hibás váltásoktól, a felujitott váltó és az uj kuplung lehet hogy kitisztitja az aggódást belőlem és ha végre csak a pályára kell koncentrálnom akkor talán még a köridők is okozhatnak meglepetést.

De az sem kizárt hogy a Bridgestone hűtlenségem is okoz meglepetést és rögtön beleszeretek a Pirellibe. Természetesen nagyon szeretném ha az idei évem ismét a fejlődésről szólna mint ahogy az előző 4 évben is minden évben fejlődtem 3 egész másodpercet a Hungaroringen. 2011 volt az első olyan szezonom amikor  a 3 másodperc hagyományos fejlődés helyett 3 tizedet javitottam csak, azt sem az uj csoda Zixxerrel, hanem a K9-től bucsúzás napján. Persze tisztában vagyok avval is hogy 2:00 ás köridőnél már az egy másodpercért is nagyot kell küzdeni nemhogy 3-ért.

Száz szónak is egy a vége, bizom benne hogy ez után a spanyol tréning után visszatérek a régi hagyományhoz és sikerül egy Hringes javitás is és remélem az 2 perc alatti időt eredményez. Persze erre az lenne igazán a jó előjel ha most sikerülne a tavalyi Aragoni és Valenciai köridőimet is megjavitani. Az elhitetné velem hogy vége a szenvedésnek és felszabadultabban indulna a szezonom.

Őfelségének, Petyának és Andrásnak nincsenek ilyen gondjaik, nekik garantáltan uj pb-jük lesz egész nap…. J J

 
 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr984200608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása