
Brno Rehm Race első nap
Mindössze hárman jelentkeztünk erre a Brnoi kétnaposra, nem volt olcso két nap, de összepasszolt a vasárnapi Slovakiaringes futammal ezért terveztem ezt be.
Csak Hangonyi Öcsi, Ati meg én érkeztünk tegnap este.
A délelött számomra tapogatozással telt, uj öhlins cartridge került az elejébe és még soha nem volt olajon kívül öhlins cucc nekem az elejébe.

Azt hittem hogy a kanyarsebességem változhat meg az öhlis cartridge-tól. De az első konkrét tapasztalatok számomra inkább a féktávon jelentkeztek. Sokkal késöbb tudok fékezni, sokkal nyugodtabb az eleje féktávon, ami persze azt jelenti hogy még rövidebb fékezésnél sem ideges motorral érkezek a bekanyarodási ponthoz. Ez ma még nem okozott kanyarbemeneti sebesség növekedést, de ha jól értem, ez elöbb utobb azt kell hogy okozza hogy bátrabban fogom beereszteni a kanyarba a gépet.

Délelőtt még a Kis Tibi féle Dunlop GP 212 vel mentem de ez medium volt, amiben még csak egy Pringes verseny volt. Nagyon jol birja, de délben mégis feltettem egy hard gumit készülve az Endurance versenyre.
Matocsi Ati kezdett nálunk, nagyon szereti a futást a La Mans starthoz. Nem sikerült tul jol a rajtja, hiszen nagyon kevesen mentek 600-al. 42 percet kibirt az öreg kint, 15. helyről jött le amikor Öcsi kiment. Ati, mint később kiderült gyönyörű pb- ment 2:15.972
Öcsi 2:12 es körökkel szépen kezdte a felzárkozást, sok csapat nagyon sürün cseréltek, kevés hobbista bir ki egy teli tankot csucstempoban. De mi igen. Öcsinek sajnos nincs müszerfala, igy ő nem tudja mikor fogy ki a benzine, ö csak a nagy órát nézve tudta belőni a lejövetelt. Amikor lejött már harmadik helyen volt a SCHWED Team.

Én videóval és Racechronoval felszerelkezve vágtam neki a verseny befejezésének. Nem éreztem egyáltalán hogy jól mennék, az utolsó lejtős egyenes végén amikor befékeztem a nagy jobbosba akkor irtozatos karcolo hang jött alulról, ez néhány körön keresztül ijesztgetett, de aztán elkönyveltem hogy ez csak az idom lehet. A többi jobbosba nem ért le csak ott, asszem ott a befékezésben van hupli is, azért érhetett ott le. Nagyon sokat előztem, engem meg csak egy csapat elözött meg asszem
A levezető körben volt időm megnézni a köridőket, volt 3 db 2:15 ös kör is, az uj pb 2:15.641. Ideje volt már….

Ma a kormánnyal akarok valamit csinálni mert azt veszem észre hogy a kormány vég a markom közepében van a kanyarbemeneteknél. Vagy kijjebb huzom a csutkákat vagy nyitok a kormányon, vagy mindkettőt.
Második nap Brno
A kormányt kijjebb is huztam picit és nyitottam is rajta picit. Ugy érzem jobb lett. Délelőtt Atinak meg nekem nem jöttek jó köridők, de Öcsi már lement 2:10.2 re.
Második nap Brno
A kormányt kijjebb is huztam picit és nyitottam is rajta picit. Ugy érzem jobb lett. Délelőtt Atinak meg nekem nem jöttek jó köridők, de Öcsi már lement 2:10.2 re.
Aztán jöttek az időmérők amin Öcsi még javitott 2:09.8-ra, viszont sem Ati sem én nem tudtunk jó időt menni.


Ati meg én a Best of the Rest versenyben indultunk, ahol én első soros voltam Ati meg negyedik sorból indult. Nem alakitottunk tul nagyot, nekem a Pirelli SC2 nagyon pumpált (másnap kiderült a Slovakiaringen hogy alacsony nyomással mentem). Szóval még a dobogó sem jött össze, csak ötödik lettem, Atinak sokkal nehezebb dolga volt mert az ezresekkel együtt versenyezni Brnoban nem egyszerü 600-al.

Aztán indulás a Slovakiaringre ahová este érkeztünk a Ring Hotelbe.
Sokkal több fényképet és nagy méretben találsz itt: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3266640941220.2121044.1123186302&type=3
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.