A reggelek nagyon hüvösek, ez ma is igy volt, de szerencsére csak 12 kor kezdödik a pályanap.
Nap az süt és igy az aszfalt 12 órakor már 14 fokos, késöbb meg felmegy 24 fokra az aszfalt.
A tegnapi 4 csoportos idöterv helyett ma csak 3 csoportos idöterv volt, ez kicsit több motorozást jelent nekünk.
Egyedül Priskin Pisti nem fizette be elöre a pályadijat igy neki naponta kell helyet kapnia és a napi ár az 240 eur. Tegnap mehetett teljes napot, de ma csak 3 kor mondták neki hogy van hely, vehet jegyet.
Dokira rájár a rud, mert mint tudjuk tegnap elcsuszott, ma meg kigyulladt a motorja, de szerencsére már a depoba gurult, igy hamar eloltották poroltóval. Szétkapta, lemosta, és mivel nem tudta hogy mi volt a gond, Tyü kivette belöle a commandert és 2 órás szerelés után ujra tudta folytatniKovács Feri motorja végre hibátlan és nála is elkezdtek jönni a jó köridök, ezért sikerült öt visszatetetnem a Race csoportba, mert tegnap este öt onnan kitették.
Lovászi Tibi Panigaléja is hibákat jelez, aminek nem tudja az okát de a motor megy és már 1:59 nél tartPriskin Pistivel egy csoportban vagyok, kétszeri felmentünk együtt,hasonlo köridöket megyünk, mi vagyunk a rangidösek, Pisti is 61 éves.
Leggyorsabbak persze Kurucz Feri és Tyü de Kovács Feri is megprobálja ledolgozni a tegnapi rosszul sikerült napot.
Néhány szót az uj zixeRR-ekröl. èn ma egésznap medium power módban mentem ami kb 170 loerö lehet a 200 helyett, mindkét Feri viszont már Full power modban mentek. A traction controlt Kovács Feri 3 asbna használta, Kurucz Feri meg én is kettesben. Igaz egyik délutáni menetben kiprobáltam én is a 3 as TC módot, de akkor nagyon ropogott, azaz nagyon sokat kellett beavatkoznia.
Este beszélgettem Kurucz Ferivel hogy mennyire bizik a TC ben és azt a meglepöt mondta hogy annyira hogy lapon is mert teljes gázt nyitni, nekem ez nagyon hihetetlennek hangzik, mert én ennyire nem mernék bizni benne. Meg is látszik a köridö különbség. Kovács Feri viszont azt mondja hogy lapon ö sem meri teljesen kinyitni a gázt.
Tyü viszont szintén bizik a TC ben ö is rányitja teljesen a gázt lapon.
Lehet hogy rohadt sokat dobna a köridömön ha meg merném ezt tenni, de lehet hogy ahhoz elöször kéne tudni eleve lapon menni :)
Egy biztos: nem egy gumizabáló a motor karakterisztikája, és Csundi amikor meglátta a teljesitménygörbét akkor azonnal hozzátette hogy szerencsére ez a motor nem olyan mint a BMW aminek a középtartománya annyira erös hogy kanyarból kifelé felemészti a gumit sokkal gyorsabban, mint ez a Kawa.
Ezt most a börömön is tapasztalom, mert a két nap alatt egy menetet sem hagytam ki és mégis van még valamennyi hús a hátsó gumin is. Holnap viszont kap uj gumit, mert nagyon szeretnék már két perc alá menni.
Ez a Brembo fék és a gázfröccsös visszaváltás egy remek konstrukcio, egyre rövidebbeket merek fékezni és egyáltalán nem viselkedik nyugtalanul a motor féktávon mint a korábbi ezreseim
A svájci szervezö estére meghivott minket egy belvárosi nagy borászatba pincelátogatásra, borkostolora és Tapas vacsorára flamenco zenével.
Kicsit melegebb idö kellene ami holnapra be is van igérve.
És végül a mai eredmények, mindenki javitott
Egy rövid 2 körös onbord video:
https://youtu.be/YWI9DzfseaQ
További képek a facebook albumban:
https://www.facebook.com/gabor.kapetz/media_set?set=a.10210927463358920.1073741911.1123186302&type=3
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.