HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2019.05.13. 01:36 Félsvéd

Ujra pályán

A februári Jerezi sérülésem után vártam már hogy ujra nyeregbe szállhassak.
Tompa Tomi intézte a motor átnézését és felujitását és a fényezés javitását.
Cölöpék rendbetették a Gimoto ruhámat. Az airbaigbe az uj patronokat sajátkezüleg cseréltem le.

Május 3-4 kétnapos Brnoval kezdtem. Igaz csak félnapok voltak szárazak, de elsöre ennyi is elég volt a bokámnak. https://www.facebook.com/andras.herczeg.31/videos/2556419074385508/?t=29

4 nappal késöbb ismét Brno, ezuttal RR Days, ahol mindig nagyszámú a magyar részvétel. Ezen a rendezvényen is gyengélkedett az idöjárás, elsö nap száraz volt de meleg nem, másnap egész nap esett. Mindössze Kurucz Ferinek és Kovács Ferinek sikerült 2:09 es idöket menni

Május 11-12 Hungaroring Litván szervezésben.
Brnoban megsérült a titán leömlö a motoromon, és Kurucz Feritöl kaptam kölcsön, amit Katona Dani szombat reggel le is cserélt, köszönöm srácok
Teltházas 2 napos hétvégi rendezvény sok lengyel, cseh, litván, osztrák és 40 magyar résztvevövel. 
Szombat délelött minden menet dodzsemversenynek tünt, mert egymást ütötték ki a külföldiek, illetve Vékony Tibi is esett. Alig lehetett 2 kört menni zsinorban. 
Megkértem a szervezöt hogy az ebészünetben tartson mégegy eligazitást ahol fogalmazzon szigorubban. Ezt meg is tette és a csoportok ujra beosztásával a helyére kerültek a dolgok, mert délután alig volt piros zászlo.

Én direkt a C csoportba kértem magam, de a déli ujra csoportositásnál felraktak a B csoportba.  Kovács Feri volt a szombat legjobbja 1:54.38- idövel, a többiek elmaradtak a saját legjobbjaiktól. Ekkor még ugy tünt hogy vasárnap esö lesz, de mégsem ugy lett

Vasárnap is 40 magyar volt, A boxnak magas volt az ára, igy csak kevesen voltunk boxban. A versenyre ingyen lehetett jelentkezni, igy mindkét verseny megtelt. 

Orbán Joci ezuttal nem szerelöként szerepelt hanem elövette a vitrinben tárolt motorját és ma pályázott.

Az A versenyt Balog Csabcsi nyerte, de végig meccseltek Hugyecz Elekkel

Pár szót magamrol: lábamban még benne a lemez meg a 8 csavar, de motorozás közben nem érzek szinte semmi furcsát, mert gondolom az adrenalin elnyomja. Azért szeretek most még lassu csoportokba menni mert akkor nem kell attol tartanom hogy valaki be akar szurni. Gondolom ez az érzés késöbb elmulik. Nem vagyok azon a szinten ahol tavaly abbahagytam.......de Brnoban sikerült 2:21-et mennem és Hringen 2:05-öt. Kezdésnek jo lesz ez.

Köszö

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr5214822898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása