Mugelloban kezdtünk 2 pályanappal
Béreltünk fél boxot. 8-an vagyunk bent meg néhányan a depoban.
Idén kissebb a hőség mint tavaly de a box igy is kell mert menetek közt tudok zuhanyozni.
Elsö nap Tyű es Elek fej fej mellett gyorsultak egész nap utánuk Esztergályos Jani következett. Rengeteg a helyi menö, hiába német a szervezö, a résztvevök nagytöbbsége olasz, ezért még a Tyü és Elek is csak a verseny második feléböl rajtolnak.
Este volt közös vacsora egy jo pizzériában ahol már tavaly is tartottunk össznépi fogyókurát.
második nap Reggel 2 szabadedzés utána a versenyek. Esztergaályos Janinak eldurrant valami a BMW ben. Tyü, Elek, Doki végigmentek az ezres versenyben.
Csak Tyű tudott javítani 2:00-ra
Endre 600 ban indult és Kitti a ladiesben és jutott nekik szép Kupa is.
Koczka Tamás (Tupi), Döme Tibi, Viktor, Szauter Balázs a szép hangzású BotR versenyen indultak velem együtt. A szép rövidített név mögött ez bujkál : Best of the Rest, azaz a futottak még B verseny. Itt csak Tupinak jutott kupa a 4. helyért.
Balázs bukott. A motorja sérült de ő nem.
Délben a dijkiosztok után kimentünk a kapuhoz pózolni.Délután nagyon sokan pakoltak így szinte üres pályán tudtam még egy jót motorozni. Tavaly még 2:10 sikerült, de itt most csak 2:11 tetejére futotta, de legalább foghatom a bokámra.
A második nap sem volt olyan hőség mint tavaly.
Tyű és Doki hazaindultak de a többség Misanoi tengerpartra indult, vagy azért mert Misanoban is pályáznak vagy azért mert imolára készülnek.
Misano 2 pályanap
Szauter Balázsnak lesz a legemlékezetesebb, mert o Mugelloban elesett a versenyen és nem volt javítható a gépe. A szerdai szünnapot arra használta hogy hazaugrott venni egy motort és csütörtök reggelre visszaért Misanoba. Na ez az elszántság.....
Megérkezett 2 uj részvevö is, Brindzik Laci (Lacsida) és Szász Ati.Sajnos senki nem akart boxba menni igy elfogadtam Kovacs Zoli felajánlását a sátrában. Hát van különbség. A boxbol lényegesen hűvösebb fejjel indulsz ki a pályára.
Csütörtökön csak 98 volt a teljes létszám, péntekre 128. Szoval kicsik voltak a csoportok. Nem is volt sok bukás.
Brindzik Laci és Szász Ati voltak a leggyorsabb magyarok.
A pénteki versenyeken Lacsida (Brindzik) és Ati kvalifikált az A versenybe de csak Ati indult és 11. lett.
Én a B verseny p24 bol indultam és 19. lettem.
Pb -ről nem tudok beszámolni mert csak 1.55.0 sikerült. Tavaly még 1.53at mentem, 2010ben meg 1:48 at
Ezen a pályán van egy super pool és Szidivel ma ott tartottam a bemelegítést
Misanoban legalább semelyikünk nem esett el.
Hátra van még 1 pályázásunk Imolában az Enzo Ferrari pályán. Azt éreztem minden résztvevön hogy ezt a pályát várta mindenki a legjobban. ennek az lehet az oka hogy Imolában nagyon ritkán szeveznek hobbistáknak nyiltnapot.
Mivel csak 1 órányira volt Imolai pálya Riminiből ezért még Riminiben aludtunk és korán indultunk.



Imola 1 nap
Reggel egy videoteremben volt az eligazitás (Briefing).
Képekkel illusztrált utbaigazitás a pálya sajátosságairól. A legmeglepöbb az volt amikor közölték hogy minden csoport elsö menetében kötelezöen 2 kör felvezetö mögött, utána jött ki a felvezetö és akkor mehettünk egyedül.
A pályát egyáltalán nem könnyü megtanulni, egyrészt nagyon sok a vak kanyar, de ami engem sokkal jobban zavart az a rengeteg sikán. Ezekre a sikánokra nehéz volt megtalálnom a féktávokat. Az egyik sikán a célegyenes közepén, pont ez a sikán a leglassabb. A résztvevök többsége itt is helyi olasz menök voltak. Igy is sok esés volt, de szerencsére nem közülünk estek.
A Kawával semmi gondom nem volt, lehet hogy egy kiegészitö kishütövel könnyebb lenne egy ilyen olasz körtura, majd szétnézek, hogy találok-e egy kishütöt a gyári alá. Mar 2 hónapja csak Bridgestone slickel megyek és nagyon jól birja, ez az ujfajta slick aminek a széle soft, a többi meg medium.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.