HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.03.28. 00:32 Félsvéd

Utolsó nap Almeria versenyvideoval

A harmadik napunk is csodás idöjárással telt el, és a félelmem ellenére a reggelek sem voltak hüvösek egy cseppet sem. Talán sok köszönhetö annak, hogy nem 9 kor hanem 10 kor kezdtünk.

Rommá motorozhattuk magunk, a szó szoros értelmében hiszen mindannyian hulla fáradtak vagyunk.. Az hogy délelött is meg délután is 3x egy teljes órát kint lehettünk volna a pályán az sosem fordult elö eddig, persze egyikünk sem birta ezt kihasználni, de nem is volt rá szükség, hiszen kellett az energia a mai versenyre meg még van 3 nap Aragonunk is. Még szerencse hogy holnap regenerálodhatunk, igaz vár ránk majdnem 700 km, de a peugeot Riftert kicsit kényelmesebb vezetni mint a ZixeRR-t.

Szóval a reggeli elsö óra nem, de a második meg a harmadik óra az már kvalifikácio volt. Volt ám gumicsere meg kerékcsere böven, én is cseréltem ma elsö gumit is, hátsót is fékbetétet is. Az elsö kvali kimenetemkor sikerült már egy uj pb 1:50.8, a második kimenetem mégjobban sikerült 1:49.53. Brandt Robinak mégjobban sikerült, 1:49.2 vel elém került a rajtrácson.

Kurucz Feri  1:43.2 vel második rajthelyet , Kovács Zoli meg az ötödik helyet szerezte meg egy kiválló 1:45.7 idövel, de végül számomra nem világos okból ö nem állt rajthoz a versenyen.  Robi 10. helyröl én 11. helyröl, Tibi 17. helyröl vártuk a rajtot. 

Daninak valamiért oriási mázlija volt mert az 1:53 as kvalis ideje kilogott a polpozicio plusz 10 %- ból igy öt már az Open kategoriában értékelték :)
Csaba 600 ban a 4. rajtkockát szerezte meg.

Az SBK versennyel kezdödött a délután, speciális rajt volt, nem volt warmup, de állorajt volt. Gondolkoztam azon hogy bekapcsoljam-e a köridömérömet a versenyre, de végül, jobb ha nem vonja el semmi a figyelmemet igy, kikapcsolva hagytam.

Olyan hirtelen aludt ki a piros, hogy a fele mezöny egyáltalán nem indult el. Szerencsére én észnél voltam és simán lerajtoltam Robit meg az elöttem lévö teljes sort is, ötödiknek fordultam el, ráadásul a második kanyarban még elöztem egy embert kivülröl is, szóval egy darabig 4 helyen voltam. Tisztában voltam vele hogy kb 5-6 gyorsabb pilota került mögém és nagyon aggodtam mikor fognak beszúrni.

 

De mindössze kettönek sikerült utolérni a teljes versenytáv alatt, igy 6. lettem a 9 körös versenyben.  A verseny alatt felmerült bennem az is hogy vajon a többiek akiket sikerült lerajtolnom azok hogyhogy nem elöztek meg. Titkon persze reménykedtem abban hogy talán jobb idöket mentem mint amivel a rajtrácsra álltam, de érzetre nem tüntem gyorsabbnak mint délelött. Amikor a pitlaneben tapsolva vártak a srácok, akkor tudtam meg hogy kurva jó idöt mentem, 1:48.667.

Ferinek a harmadik hely sikerült, szinte ugyanaz volt a legjobb ideje a versenyben mint a kvalin.

Ezután jött a kislétszámú 600 as verseny ami egyben ment az Open kategoriával.
Csaba nagyon jol rajtolt, sokáig volt második helyen, Dani is volt a negyedikh helyen a verseny nagy részén. Csabát az utolsó körben sikerült befognia valakinek igy harmadik lett, Dani pedig 5. helyen végzett totál, de az Opent igy megnyerte. 

Az örömmámor közben el kezdtünk összepakolni, én még gyorsan kicseréltem az elsö kereket is meg a hátsó kereket is egy használtabbra, amivel Aragonba kezdeni akartam. Amikor elkezdtem tólni a motort a kamion bepakoláshoz, akkor éreztem hogy rohadt nehéz a tolás. Kiderült hogy lapos a hátso, pedig ma délelött vettem le azt a kereket. Ujra felfujtam hogy megnézhessem hol ereszthet és megint egy küllönél lett hajszálrepedés.

Már tavaly Mugelloban ugyanez a hátsó kerék egy másik küllönél eresztett, de valakinek sikerült megjavitani az ösz folyamán, most egy másik küllönél ereszt. PVM felnit ezekután hogy merjem ajánlani? Ezuton is keresem hogy ki is volt aki nekem összel segitett ebben a speciális javitásban???? Kidobni mégsincs kedvem a felnit.

Én még Tibi a kamionos szállitást rendeltünk, a többiek a saját furgonokba pakoltak. Igy fest a rögzitése a kamionban szállitott motornak.

Este ismét a Route 66 ben volt a bucsuvacsora, persze egymástól nem, csak Almeriátol bucsuztunk. 
Én nagyon boldog vagyok hogy sikerült ilyen jó idöt mennem, azon gondolkozok, hogy vajon ez jó elöjel-e Aragonra. Ott  az eddigi legjobbam 2:07.9, vajon lesz-e ott is pb-m? Vagy kimeritettem a puskaporomat.....

További  pályaképekért kattints ide: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10218252176952182&type=3

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4216482440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása