HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.08.03. 21:16 Félsvéd

Mugello második nap

img_20210803_191656_edit_61991502389498_1.jpgCsodás nap, ma senki nem esett közülünk, délelött kavlifikációk, délután versenyek.
Ma csak a leggyorsabb 96 indulhatott, 48-an A versenyben, 48-an B versenyben. Zoli 2:05 el kvalifikálta magát az A verseny 44. helyére, iszonyatos gyors a mezöny.......

B versenybe alanyi jogon csak Döme Tibi került, de én felirattam még a B verseny végére Szerzö Csabát, Zsiráfot meg magamat tartaléknak, igy a B verseny végéröl indulhattunk. 

Olaszországban a Moto GP pályákon tilos állórajtos versenyt inditani ezért Rehm Race mindig repülörajtos versenyeket rendez. Ez azt jelenti hogy egy kört megyünk felvezetövel, ebben a felveztöben tilos elözni, a kör végén a felvezetö elhagyja a pályát és a célvonalon átszáguldva indul a verseny.

Az elsö verseny a B verseny volt, nekem sikerült talán a legjobban. Nem nagyon tartott fel senki, biztonságosan tudtam elözni, sikerült röviditeni néhány féktávot és 28. nak jöttem át a célon. Ez persze nem fényes de a köridönek tudtam örülni, mert kb 12 éve nem mentem itt 2:10 alatt, de most a legjobb köröm 2:09.084 lett
Döme Tibi 2:10.159, Csaba 2:10.843, Zsiráf 2:13.968

Végül Zoli nem állt rajthoz az A versenyben, mert a B verseny végén valakinek eldurrant a blokkja és összeolajozta a pályát.

Igy a nap végén analizálgatva, probálom helyére tenni a dolgokat. Tudom hogy ez a mugelloi pálya egy elég speciális pálya, itt mindig sok a helyi menö, még ez a német szervezés is tele van olaszokkal. Itt nem könnyü felvenni a versenyt az élmezönnyel, még Kovács Zolinak sem. A 2:09.084 es idömmel nagyon elégedett vagyok, pedig a 161 fös mezönynek ez csak pont a közepére volt elég. 
Félek a nagy örömömnek holnap meg lesz a böjtje és valószinü a holnapi versenyekben meg sem fogom tudni közleiteni ezt a köridöt :)

A nap végén van 15 perc Familien-runde, azaz mindenki mehet egy vagy két kört a pályán, mopeddel, rollerrel, quaddal, vagy mint én a versenymotorral és viheti a párját, gyerekét, szerelöjét, én pl az ápolómat vittem, Szidit. 

Nyugodt tempó az elöirás, mert nem kell beöltözni, a sisak volt az egyetlen kritérium. 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr5016648094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása