HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.01.13. 21:21 Félsvéd

Jerez második nap

rins_1.jpgUgyan a reggel szokás szerint hüvösnek indult, azt már megszoktuk, hogy Jerezben az elsö menetet dobni kell, de utána a napsütés már sikeresen melegiti az aszfaltot.
Kevinnek ez volt az elsö napja, ö 250-essel kezdett, de délután, amikor már megtanulta a pályát, átült az R6-ra. Amikor kezdett raérezni az R6-ra akkor mondta apjának hogy nem akar 250-el itt többet menni...... :)
Csaba is jól megtanulhatta a pályát, mert a tegnapi 1:57 röl elöször 1:55 re délután meg 1:53-ra lement.
Tyü is szépet javitott, 1:50.2, és ez a Kevin gyerek elvitte a mai pálmát az R6-al, 1:50.1 ment.
Dürgö Balázzsal és Zsigri Sanyival fej fej mellett voltunk délelött. Az uj hátso ellenére délelött nem nagyon jöttek nekem az idök, 1:59 aztán 1:58. Délután megforditottam a hátsogumit és taktikát változtattam, odaálltam 1 perccel a menet elött a boxkijárathoz, hogy én menjek fel elsöként. A taktika jónak bizonyult mert elöször 1:57.3.
Aztán az utolsó menet izgalmasabb volt a szükségesnél, ugyanis kétszer is elfékeztem magam, úgy hogy nem is tudtam elfordulni, de szerencsére nem lett kavicságy. Nem is mentem végig, arra gondoltam hogy szerintem elfáradhattam, ha ennyit hibázok. 7-8 perccel a vége elött feladtam és lejöttem.
Dürgö Balázs jött oda gratulálni, mondja hogy 1:56.2 mentem. Nem nagyon hittem el, többször visszakérdeztem. A gumi már reggel óta rajta volt, és a sok hibázás miatt azt hittem hogy szarul mentem, de ezekszerint a sok hiba abból jött hogy túlfeszitettem a féktávokat. Ez a köridö csak 8 tizedre van a 13 évvel ezelötti pb-mhez ami 1:55.46 volt még egy gsxr K9-el. Apropo túlfeszített féktávok, ebben lehet valami, mert egyre gyakrabban érzem hogy az ABS keményen dolgozik a féktáv vége felé. Na de ha valaki nem tud kanyarodni, akkor féktávon kell köridöt csinálni.....
Sajnálatos módon az örömmámor miatt elfelejtettem lefényképezni a mai köridöket és most meg már nincs online  a lista. Viszont a létszám megnött, 122-en voltunk ma. Alex Rins is velünk maradt... Ö valoszinüleg bármelyik csoportba felmehet mert engem is megelözött pedig én a B csoportban vagyok. 
Este megkérdeztem a szervezöt, hogy ki a legidösebb a 122 fös mezönyböl...... Na mit gondoltok? Valamiben én is lehetek elsö....





Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4418025690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása