HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.08.28. 22:39 Félsvéd

Magyar nap a Slovakiaringen

1000.jpg600.jpgSikeresen zajlott Németh Andrissal az elsö közös szervezésü napunk.
Nagyon kedvezö ár biztos hozzájárult a sikerhez, de a jó hangulathoz az is kellett hogy szinte alig volt piros zászló.

Este 8 kor néhány ujonccal csináltam egy holdfényes pályabejárást, mert este  8 ig utcai motorosok voltak a pályán utána meg hamar sötétedett. 
new.jpgDobi Feriékkel már tegnap este összetáboroztunk, Feri féle babgulyás volt a vacsora.

Reggel tudtam meg hogy mégtöbb ujonc érkezett és örülnének ha az elsö lassu csoportban kapnának felvezetést az ideális ívekkel. Persze hogy ezt is bevállaltam. Egy kukás mellényt adott Feri hogy jol nézzek ki!. 

tk600_1.jpgNem nagyon szeretek a nagyon gyorsaknak utban lenni de mégis A csoportba kerültem. 
Elsö felmenetelben Feri 3 kört birt ki mögöttem, aztán megelözött.
A második menetben már Feri feltámadt és 2:16 ot ment, nekem akkor lett 2:20.
Majsa  Geri volt a lista élén 2:11-el de ami még meglepöbb, hogy Tupi (Koczka Tomi) a 19 éves gixxerjével szintén kicsapott egy 2:11 es kört.

tk1000.jpgA harmadik menet elött gyorsan feltettem egy uj hátsót és futottam egy olyan kört amit már évek óta nem sikerült, 2:18.3.
Ezt avval ünnepeltem, hogy kihagytam mindkét délutáni menetemet a versenyre várva.
Ez volt a kvalifikácio, evvel a 13. helyre kerültem a rajtkockán,  persze Feri a 2:16.5 el két sorral elörébb. 

Nagy volt a meleg, délután nagyon kevesen tudták überelni a délelötti idejüket, talán egyedül Majsa Gerinek sikerült a versenyen megismételni a 2:11 et.

goldboys2.jpgBüszke vagyok rá hogy rá tudtam Andrást beszélni, hogy legyen G-Oldboys kategoriás értékelés végre a veterán korosztálynak is. 

A versenyrajtom maradt a régi, nem merek elsö kanyarokban annyira bevállós lenni, ami szükséges lenne hogy megtartsam a rajtpoziciomat. Igy a második körtöl, amikor kisimul a mezöny, akkor kell visszaelözgetnem a bevállaló rajtolókat. 

Geri megnyerte a versenyt, Tupi negyedik, Hirczi 5. Kajári Balázs 6. Dobi Feri 7.
600-at Gyurka nyerte Kupi elött

goldboys.jpgSzerencsére a G-Oldboys kategoriában felfértem a dobogóra Feri nyerte ezt az értékelést.

Hála Andrásnak volt még böven kategoria, ez a nap tényleg örömszerzöre sikerült.

Tulajdonképpen az eredményhirdetés után azonnal indulnunk kellett volna Misanoba, ami holnap kezdödik, de Szidivel úgy döntöttünk hogy inkább dobjuk az elsö napot és itt alszunk Feriékkel, majd korán reggel indulunk Misanoba.  Ma esti vacsoráért Szidi volt a felelös és mindenkinek bejött.

Andrással abban maradtunk, hogy nem ez volt az utolsó közös szervezésünk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr8618477409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása