HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.02.26. 21:28 Félsvéd

Aragon, első pályanap

  

ARAGON

Reggel kijöttünk a pályára, az első meglepetés az volt hogy kb 3 perc amig elsőre körbe talál az ember, tele vak kanyarokkal, és egy majdnem Laguna Seca stilusu dugóhúzó-sikán.
Találtam egy uj fajta kamerabeállitást a hátsó kerék felett, ami nagyon érdekesnek tünik.

Délelött csak 2 menetünk volt, ezt a pályát kizárt dolog megtanulni 2 menet alatt. Habár Dezső azt mondja hogy most uj gumival délutáni elsőben már odabasz. Most még csak 31.  a listán.
Második menetünkben Öcsi után mentem ki, második körben már volt egy pályaelhagyása, akkor még azt hittem én jobban tudom a pályát, de tévedtem, a negyedik körben nekem is volt pályaelhagyásom. De aztán láttam hogy Öcsinek összejött egy második is J. Tényleg rengeteg a vak kanyar, nagyon nehéz belőni a féktávokat.
A délelőtti tanuló idők:
Dezső   2:08 evvel 8 sec-el van lemaradva a legjobbtól
Pizza      2:12
Svéd      2:13
Öcsi       2:16
István    2:19

De majd délután odabaszunk, igaz én még nem tettem uj gumit, de Öcsi és Dezső már igen. Az biztos hogy áttétel vissza kell tegyem a hosszút mert egy hosszu lejtősön ledadog bőven féktáv előtt.

Túl vagyunk a délutáni első meneten. Mégiscsak megforditottam a gumit, feltettem hosszabb áttételt, igg is ledadog, de mostm ár nem sokkal fékpont előtt szóval jo lesz, igy is már 47 es van fent hátul, elől meg mínusz egy.
Kezdjük megtanulni a pályát és legalább már egyikünk sem hagyta el a pályát.

Szóval első délutáni menetben a pb-k:
1.De Boer           2:00 NED
2.Pesek               2:00  CZE Moto GP Moto2
Knoblauch          2:01 IDM supersport meister
Leonov                2:01 wsbk
Filla                        2:04
26. Dezső            2:06.6  
49.Svéd               2:10.4  
51.Öcsi                 2:10.7  
54.Pizza               2:11.0  
57.István             2:11.9   Pizzával megjavitották a kawát

Délutáni második menet:
1. Leonov            1:59
2.Prau                  2:00  FRA
3.Filla                    2:00
4.De Boer           2:00 NED
5.Pesek               2:00  CZE Moto GP Moto2
Knoblauch          2:01 IDM supersport meister                    2:01 wsbk                           2:04
26. Dezső            2:05.16  
István                   2:09.08
Svéd                      2:10.14   már nagyot megcsusztam egy kigyorsitásnál
Öcsi                       2:10.17  
Pizza                      2:10.4  

utolsó menet:

Dezső   2:05.387
Öcsi       2:07.338
Pizza      2:08.620
Svéd      2:09.006
István   2:09.861

A pálya estére megtanulhato volt, néhány kanyarban marad persze idő. Érdekes hogy szinte minden vak kanyar utáni kanyarnak beton bukótere van hogy ne kelljen kavicsba rohanni és ne kelljen elesni, hanem ha besokalsz akkor egyszerüen nem boritasz rá a kanyarra hanem kényelmesn állva kifékezed egyenesen folytatva. Erről majd a videon többször is meggyöződhettek mert sikerül néhány pályaelhagyást felvennem, többek közt a sajátomat is, amiből összesen összehoztam kettőt is.
Idáig medium bridgestone slick volt hátul, másfél napot kirt bi eddig mindkettő, este feltettem egy keményet holnapra.
Ma este bejött velünk Rizi a hotelbe (mert ök a camionban alaszanak) és most megyünk vacsorázni.

Túl jól sikerült az este igy csak reggel került fel a video: 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1002693545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása