HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.09.14. 22:27 Félsvéd

Mugello Promo Racing második nap

20240914_182523_1.jpg

20240914_191059_1.jpgEste megjött Dürgö Balázs is, igy komplett a 10 fös magyar hobbiválogatott.

Néhányan, többek közt én is kihagytuk a reggeli elsö menetet, pedig száraz volt minden, csak kiméltük az energiánkat.....

20240914_182503_1.jpgIlletve kiméltem volna, de többen felfedézték hogy vállalok gumizást, igy cseréltem ma néhány gumit, ugyanis jóval olcsobb vagyok mint a helyi gumis :)

7321f523-ccff-4131-a4bf-45fdefaadba1.jpegA második menetben megismételtem a tegnapi 2:10 es idömet. Dürgö Balázs viszont Dobi Ferivel egy csoportban voltak, igy tudták egymást húzni, Balázsnak sikerült 2:04, Ferinek 2:05.
Viszont Feri ebédszünetben döntött úgy hogy ö fáradt és kihagyja a délutáni edzést és a Time Attack fedönevü versenyt is. Balázs kiment a délutáni elsö menetre, de utána ö is fáradtságra hivatkozva feladta a napot.

ab92d83d-0592-4f0a-b2c2-c19aacb6952d.jpegVigvári Csabi szerencsére két motorral jár pályázni, mert tegnap a Ducati megadta magát, Tajti Robi szintén két motort hozott, ö is úgy járt hogy a Ducati gyorsváltoja beszart igy az Aprila RSV4 el folytatja.

A verseny elött megforditottam a hátso gumimat, amit álltalában vagy 2 vagy 3 menet után szoktam megtenni.

screenshot_20240914_221412_drive_1.jpgMa volt a Time Attack fedönevü verseny, én a sport csoportban a 43 helyröl indultam, Reith Tibi mögülem 3 hellyel indult.  A pitlaneben felsorakoztunk köridö sorrendben és  a nyugis felvezetökör után jött a 7 körös ereszd el a hajam. Az volt ennek a menetnek az elönye, hogy elvileg elötted csak a gyorsabbak vannak, mögötted meg a lassabbak.

De a 7 kör alatt azért igy is sikerült 5-6 elözést végrehajtanom, Reith Tibi mesélte utólag, hogy végig a nyomomban volt és nagy tervei voltak velem. Meg volt róla gyözödve hogy a verseny utolsó köreiben fáradni fogok és majd akkor meg tud elözni. screenshot_20240914_221623_drive_1.jpgSikerült neki meglepetést okoznom, ugyanis az utolsó körökben fáradás helyett inkább gyorsultam, igy mögöttem érkezett célba. Én 23. lettem, Tibi megöttem jött be.

screenshot_20240914_221742_drive_1.jpgLovászi Tibi egy másik csoportban versenyzett egyedüli magyarként, a többi honfitárs elengedte a versenyt.

Ma este Szidi vállalta a paddock vacsorát a hobbiválogatottnak, Angi persze szintén végig asszisztálta a készülö paddock-pastát. Még dessert is jutott mindenkinek. 

958618b2-a87d-4f88-ac2a-ec05cbf788f4.jpegA magyar box másik felében táborozik Marcell Schrötter, nála van Bulega tavalyi Aruba Dacatija, meg még két egyéb Ducati is.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4118491914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása