HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.04.18. 21:57 Félsvéd

Moto Cup Slovakiaring

 A német szervezők, az SPS akiknél a hétvégén pályáztunk, összepakoltak vasárnap este.

De a keményebb legények nem hátráltak meg és itt maradtak az uj Szlovák versenyszériára ami Moto Cup névre hallgat és a Honda szponzorálja.

 

Szabival hotelben aludtunk Dunaszerdahelyen, reggel időben kint voltunk, még a boxot sem kellett a német szervezés után kiüritenünk, mert elintéztem hogy miénk maradjon a  box mára is. Megérkeztek az uj fiuk, Pizza, Fehér Attila, Bereczki Gabi, Berta Laci, Bérczi klán kétharmada

 Ismét fantasztikus idő volt és nem volt tömeg, igaz ezen a 6 kmes pályán sok ember kell a tömeghez.

Délelött első 2 menetre fenthagytam használt Brigi ami persze csuszkált, de arra jo volt hogy videozzam a srácokat.   A video végén érdekes jelenet, pont a negyedik híd tetején fekve maradt egy Ducati egy esés után, piros zászlót kaptunk

 

Aztán az időmérőre végre belekostolhatott a Zixxer milyen egy uj versenygumi. Medium Bridgestont kapott hátsó cipőként, elől marad a használt dunlop.

Nagyon jó választás volt mert végre mentem egy pb közeli időt ami a rajtrács első sorára elég is volt: 

Időmérő 
Pizza 2:14.1 uj pb
Szabi 2:16.1 uj pb
Svéd 2:17.5 uj Bridgestonnal !!!!!!!
Kovac Gabriel 2:19
Bérczi Jani 2:20

Aztán a Warm Upra már ki sem mentünk, mert kicsit hullák voltunk igy a harmadik nap.....
3 kor rajtolt az Open kategoria. Persze az első sorból lenyegesen könnyebb a rajt, igy végre ma az is tűrhetőre sikerült. Hatodiknak fordultam, ami az utolsó 2 nap versenyrajtjai után kész siker volt.   Persze Kovac Gabriel vérmes fajtából való igy ő már az első körben háromszor beszúrt nekem, ami persze dicséretes hiszen 750-el megy.

A harmadik beszurás nem sikerült fényesen a célvégi egyes kanyarban, ugyanis egy szlovák srác kironygyolt a fűre és Gabriel valószinű elkövette azt a hibát hogy nézte a srácot, így persze a szeme (a ferde szeme) kivitte őt is a porba. Ez persze megvan a videon és slow motionba tettem hogy Gabriel kiélvezhesse rendesen a művét.
 
Onnantól már nem volt előttem senki, mert Cermák, Pizza és Szabi leléptek. Mivel verseny közben képtelen vagyok hátranézni, igy húztam mit a barom. Néha hallottam motorhangot a seggemben, de nem tudtam hogy Gabriel az, de utolag kiderült hogy hamar leverte magáról a port és a nyomomban volt, ami a best lap-ján látszik is
 
 
végeredmény Moto Cup Slovákiaring Open
1 Cermak
2 Pizza 2:14.01 uj pb
3 Rékási Szabi 2:15.69 uj pb
5. Svéd 2:16.55 uj pb
6 Kovac Gabriel 2:16.3 uj pb
8 Bérczi Jani 2:18
9 Bereczki Gábor 2:23
10 Barta Laci 2:24
 
 
600-ban Fehér Attila harmadik lett 2:20-al
 
 
 
 
 
 
 
A verseny után lehetett volna még motorozni, de a 3 nap elég volt
Mire Budapestre értem, Tomiboy már várt: uj bukogombát, tengelyvégeket és emelőszemet is kapott a szemem fénye.
Félórával később megérkezett Malcolm, vitte a Zixxert Pécsre és befejezi a mesterművet. Beteszi a legujabb elektronikát, amit kis hazánkban én fogok használni először, kap gyorsváltót is, Brembot fékmunkahengert karral, fém fékcsővet, profi markolatokat, versenylábtartót, alapjárat emelést. 
Nagyon remélem, hogy a Zixxer meghálálja ezt a sok törödést.
 
Mindenestre boldog vagyok, hogy betörtem a vadlovat mindössze 3 nap alatt.
 
Néhány uj észrevétel a ZixxeR-rel kapcsolatban
ezerszer jobb-finomabb a csuszókuplungja mint a K9 gixxernek. ledöntött motorral sem gond a visszaváltás. A Slovakiaringen van egy balos ahol a féktávot döntve kell teljesen venni és ott vissza is kell váltani, emléxem tisztán hogy fel voltam mindig erre készülve hogy a gixer rendesen megrázza magát ha visszakapcsolok. A ZixxeRnél mintha vissza sem váltottam volna, annyira nyugodt marad, ez persze felbátoritja az ember igy rövidebbet mer fékezni.
Fékezésnél a komplett futomú sokkal szebben viselkedik, ebben nagyon reménykedtem hiszen fékezni kizárolag kanyar előtt kell és nagyon nem mindegy, hogy egy szűkre szabott féktáv után nyugodt vagy nyugtalan motort kell ledöntened.
 
 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr42838155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása