Mégsem birtam ki, hogy ne látogassam meg a Slovakiaringet tegnap. Rékési Szabi és Petya is velem tartottak.
Egész héten Álmosnál volt a motorom, uj öhlins olaj került az első villákba, visszatette a Commandert és a gyorsváltót is, most végre dyno sensorral.
Tulajdonképpen futomű tesztelésnek szántam a napot, de azért elindultam a versenyen is.
a rajtot nagyon elkurtam, de utána viszont nagyon sokat előztem ami nagy élvezet volt, a 2:17.3 -as best lap-al nem kellett dobogóra állnom :)
Velünk volt az M3 as szerelője Dani és segitségével délután önképzőkört tartottam egy futomű iskola 8 pontos tesztjét hajtottuk végre. Minden belállitás után fel kellett irni mit érzek, igy kellett volna rájönnöm hogy egyes állitások mit eredményeznek.
Csufos vége lett a futomű iskolának : megbuktam :)
már az ötödik pontnál nem tudtam megfogalmazni mit érzek. Végén egy nagy erdő lett belőle, amiből még most sem találtam ki :)
Végre a gyorsváltó pontosan vált, igaz talán kicsit későn állt össze, mert már a váltonak belső vérzése van......
Álmos is szétszedte a váltót és nem sok jót jósolt, megfenyegetett, hogy kuplung is fog hamarosan kelleni.
Mindkettőben igaza lett, a verseny alatt a negyedik fokozatban furcsán gyorsan emelkedett a fordulatszám, ezért az probáltam gyorsan tulváltani mert ötödikben nem csinálta. Szóva valoszinű kuplungcsuszás az amit éreztem, de talán a videon is látszik általában az egyes kanyar után.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.