HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.10.03. 02:53 Félsvéd

Jura Racing Slovakiaring

Mégsem birtam ki, hogy ne látogassam meg a Slovakiaringet tegnap. Rékési Szabi és Petya is velem tartottak.

Egész héten Álmosnál volt a motorom, uj öhlins olaj került az első villákba, visszatette a Commandert és a gyorsváltót is, most végre dyno sensorral.

Tulajdonképpen futomű tesztelésnek szántam a napot, de azért elindultam a versenyen is.
a rajtot nagyon elkurtam, de utána viszont nagyon sokat előztem ami nagy élvezet volt, a 2:17.3 -as best lap-al nem kellett dobogóra állnom :)

Velünk volt az M3 as szerelője Dani és segitségével délután önképzőkört tartottam egy futomű iskola 8 pontos tesztjét hajtottuk végre. Minden belállitás után fel kellett irni mit érzek, igy kellett volna rájönnöm hogy egyes állitások mit eredményeznek.

Csufos vége lett a futomű iskolának : megbuktam :)

már az ötödik pontnál nem tudtam megfogalmazni mit érzek. Végén egy nagy erdő lett belőle, amiből még most sem találtam ki :)

Végre a gyorsváltó pontosan vált, igaz talán kicsit későn állt össze, mert már a váltonak belső vérzése van......

Álmos is szétszedte a váltót és nem sok jót jósolt, megfenyegetett, hogy kuplung is fog hamarosan kelleni.

Mindkettőben igaza lett, a verseny alatt a negyedik fokozatban furcsán gyorsan emelkedett a fordulatszám, ezért az probáltam gyorsan tulváltani mert ötödikben nem csinálta. Szóva valoszinű kuplungcsuszás az amit éreztem, de talán a videon is látszik általában az egyes kanyar után.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr233273417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása