HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.10.29. 20:29 Félsvéd

4 órás Endurance, Slovakiaring

 

Csak kicsivel volt jobb idő a tegnapinál de mégis nagyon jo motoros idő volt.

Ez abbol derült ki legkönnyebben, hogy Juhász Dávis már délelőtt ment 2:12 es köröket.

Délelőtt kellett az endurance csapatokat összerakni, a legjobb csapat természetesen Juhász testvérek, Dávid és Tamás és Bérczi Dávid trioja volt, és a csapat névválasztásuk is tetszett: In memorian Simoncelli

A másik ütös magyar trio: Pizza, Nagy Gzőző és Kurucz Feri volt, a csapatnevük viszont nem volt égbekiáltó: Csapat

Harmadik magyar trio: Petya-Berecki Gabi-Németh Laci (aki Tompi motorját vette meg) csapatnevük: BeNeTo

Végül de nem utolsóként a mi trionk Matocsi Ati-Héjja Robi és Svéd összeállitással G-Oldboys néven neveztünk.

Tudtuk hogy Simoncelliéket nem lehet megverni és azt is hogy Pizzáék ellen sincs esélyünk, arra is számitottunk hogy lesz néhány gyors szlovák csapat is hiszen 21 csapat indult, pl Cermák is indult csapatával.

 

Szóval az 5-6 helyezés volt a reális. 7. helyre kvalifikáltunk, de ugye egy 4 órás versenyen a rajtpozicio szinte lényegtelen.

Juhász Dávid kezdett a legjobban, első perctől ök vezették a versenyt végig.

 

Pizza kezdett a Csapatéknál, de a második körbe leesett a váltókarja igy be kellett kullogni a boxba, ahol persze senki nem volt felkészülve cserére. Mire Nagy Győző felöltözött, elbuktak 3 kört és szinte utolso helyről kezdtek felzárkozni.

Nálunk Ati kezdett és 14 körre volt elég a benzine, 5. helyen jött be a cserére, aztán Robi ment ki. Kellemes meglepetés volt hogy Robi folyamatosan javitotta a köridőket ö is 5. helyen jött be cserére.

Mikor kimentem, nemsokkal késöbb elhuzott Kurucz Feri mellettem. Porbáltam tapadni rá de eleinte nem ment. 3-4 körrel később viszont kezdtem közeledni hozzá, ami persze vérszemet adott és sikerült Ferit visszaelőznöm. Fogalmam sem volt milyen köridőket mentem mert a a kamera takarta kicsit a mérőmet. De éreztem hogy jó lehet hiszen végig előztem. engem meg senki. 16 körre volt elég a tankom ami 40 percvkörül lehetett. Mikor bejöttem ujjongás fogadott mert állitolag harmadik helyen is voltunk rövid időre. (mert Cermékék cseréltek) A legjobb köröm ugynaugy mint Atinak 2:17 volt. Ismét Ati ment ki, akkor már stabilan álltunk a negyedik helyen. Amikor ismét Robira került a sor, akkor kezdtünk számolgatni hogy vajon meddig tud kint maradni és vajon be tudom.e én fejezni a versenyt, kibirja e a tankom a 45 percet???

Pizzáék szépen átdolgozták magukat a mezőny nagy részén és az utolsó órában már pont mögöttunk voltak, igaz volt 2 kör előnyünk. Cermák is elesett egy highsiderrel és eltörte a csukloját, igy már dobogos helyen motoroztunk a két kör elönnyel a közben mögénk felzárkozo Pizzáék előtt.

Mikor Robi bejött akkor pont 45 percem volt még a 4 órából. Eleinte biztos voltam benne hogy elég lesz a benzin, de 8 perc volt még hátra amikor kigyulladt a benzinlámpám. Ha gixxeren ülök akkor nem féltem volna, de a kawa az kicsit jobban zabálja a benzint. Közben rájöttem arra is hogy 00.00 kor nem fogják leinteni a versenyt hiszen meg kell várniuk mig a Simoncelli csapat átjön a célon. Reménykedtem ugyan hogy ha szerencsém van akkor perceken belül megelöz engem Juhász Dávid, de ez nem jött össze. Az utolso 2 körben nem mertem kicsitni maxra a gázt, és minden kanyart magassabb fokozatban vettem, és ahol csak lehetett hatodikban mentem. Közben imádkoztam hogy intsenek már le. amikor ráfordultam a célegyenesre akkor az óra már nullán állt, de mégsem intettek le. Mennem kellett mégegy kort, kezdtem nagyon félni, szinte az egész kört 5-6 fokozatban mentem és középgázon. A hármas hid után már egyszer hallottam hogy hörög a motor, de megráztam a tankot. Jön a célrará, mostmár a függölegesen állo motor is hörgött, de sikerült átmennem és leintettek. a Célvégi egyes kanyart már alig birtam bevenni, teljesen lefulladt a motor és félre kellett állnom. De azért boldog voltam, tudtam hogy megvan a harmadik hely.

Ezért a kupáért keményen megdolgoztunk:

Természetesen nagy taps várt amikor megérkeztem a dögszállitóval.

 

Siettünk a dijkiosztóra, sajnos csak egy kupát kaptunk a csapatnak ezért kisorsoltuk ki viszi haza kupát, azt is én nyertem, erre büszke is leszek.....

 

Aztán gyors pakolás és mehettünk fel a VIP terembe ahol a Moto Cup bajnokság dijkiosztó és a 6 robogo sorsolása következett. A robogok gyönyörüen be voltak téve a VIP terem végébe.

De elötte finom gulyás friss kenyérrel és ingyen sör, ingyen cola, szóval le a kalappal. Szerintem is igy kéne egy hazai pályanapnak is kinézni.

A MOTO CUP-ról. Ma este a vacsorás bulin is mindenki azt mondta hogy, kivállo szervezés volt ez a sorozat, egyetlen egy eső miatt elmaradt verseny sem volt, kétszer mehettünk ellenkező irányban is ami érdekessé tette az eredményt, szóval van mit tanulni tőlük.

Aki idén azt hitte hogy jobban jár egy hazai sorozatban indulva, az se keseredjen el. A vacsoránál már megtudtam hogy jövöre ismét lesz Moto Cup bajnokság, mégtöbb versennyel és még értékessebb dijakkal. Pedig idén sem volt szegényes a dijkioszto, gyöztesek robogot kaptak, Szabi 500 euros PSI utalványt, Pizza és Fehér Attila egy-egy pár Dunlop gumit kaptak a harmadik helyért is.

 

Sajnos én csak 5. lettem az éves összesitésben, de legalább én voltam a legöregebb :)

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr463338813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása