Gondoltam megprobálom összeirni mi minden lett változtatva az egy éves versenymotoron a gyári állapot óta. Valószinű a legjobb akarattal sem fog minden eszembe jutni.
2011:
Interceptor (power commander helyett)
Cordona Quickshifter azaz gyorsváltó
fém fékcsővek
Brembo főfékhenger
MAR fixlábtartó
angol bsbk versenyidom
Dúzs Peti féle farokidom
Bérczi Brothers félsvéd fényezés
Leo Vince Slipon
Leo Vince decat
BMC sportlégszürő
Almano féle gyorsgáz
Alapjárat beállitó üzembehelyezése (gyárilag állithatatlan)
Stomp Grip
első lánckerék -1 fog
alu hátsó lánckererék +1 (40) a Slovakiaringre és Aragon
alu hátsó lánckerék +3 (42) Hungaroring, Brno, Pannoniaring, Valencia, Misano
Termostát kiszedve
ventillátor levéve
Puig versenyplexi
TomTech bukogombák
TomTech tengelyvégek
szezon közben:
Dynojet standalone Quickshifter, Cordona QS kidobva
Dynojet PC V, Interceptor kidobva
Gilles versenylábtartó, MAR lábtartó kidobva
Ventillátor visszakötve
Engine Ice hűtőfolyadék
öhlins kormánygátló átszelepelés (2x)
Snowine carbon deklivédők
Gyári főfékhenger visszatéve, Brembo eladva
TTX hátsó gátló beszerelés:
Télen:
A sebességváltó teljes felujitása
2012:
uj alu hátsó lánckererék +1 (41) a Slovakiaringre és Mugello (egyel rövidebb áttétel mint tavaly)
uj alu hátsó lánckerék +3 (43) Hungaroring, Brno, Pannoniaring, (egyel rövidebb áttétel mint tavaly)
Duzs Peti idomzat, az angol BSBK idom selejtezése
Öhlins cartridge az első villába
Dynojet autotune
O2 eliminator
Igy véginézve a listát nem is merném összeadni ezek árát mert biztos kijönne belőle egy uj Panigale.
Mindenestre rájöttem egy nagy igazságra: egy jó köridőt nem lehet megvásárolni, akkor sem ha lapátolom a pénzt a motorra!!! Mondhat bárki bármit, az öhlins vagy dynojet produktumok nem növelik meg a tökösségedet, ez nem foci vagy kosár vagy pingpong vagy golf, amit csak egy golyóval játszanak. Ide kettő kell és jókora.....
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.