Itt leesett a hó, éjjel mínuszok vannak, a K5 gixxer letakarva a garázsban várja hogy nyár legyen. (itt svédben a tavasz még alkalmatlan pályázásra, legtöbbször a nyár is...)
De bezzeg a K9 már úton van a haverok motorjával együtt a létező legizgalmassabb pálya felé, a kihívást amit Portimao nyújt, azt nem sok pálya tudja lenyomni. Kevés pályán változik ilyen sokszor a terep, emiatt persze alig van a pályán jól belátható kanyar, de vak kanyarból rekordszámú található.
Nem is csoda hogy nem tesznek erre a pályára Forma1 versenyt, hiszen azok elszállnának a dombtetőkön.
A pálya dél Portugáliai tengerparttól nem messze található, 2008 ban épült és a Superbike VB sztárjai is imádják, mint ahogy minden amatőr hobbiracer is.
Most is megprobáljuk a hazai amatőr válogatottal bebizonyítani, hogy a mi legjobbjaink nem maradnak el tudásban az europai szinttől. Remélem néhány kupát elcsipünk a német és olasz riderek orra elől.
A brigádunkban majdnem egyforma arányban osztoznak a 600 és 1000 gépek.
A többiek nevében nem tudok nyilatkozni, de a saját céljaim: 1:55 ös köridő, különleges onboard felvételek készítése, az amatőrválogatott középmezőnyében végezni. Persze ha a vetélytársak nem találják meg azt a videot:
Az egyetlen ujdonságot a motoromon Almanon keresztül beszerzett Bazzaz TC Active Light jelenti: ez egy kis lámpa ami a müszerfalon jelzi amikor a kipörgésgátló aktiválodik. Talán nem hangzik egetverő ujjitásnak, de biztos vagyok benne hogy ez a lámpácska sokat fog nekem segiteni a TC helyes beállításában.
Természetesen péntek éjjeltől napi szinten fogok itt beszámolni a történtekről szöveggel és videóval
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.