HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2010.12.07. 08:00 Félsvéd

Amatőrök Portimaóban

Az első nap érdekesre sikerült

Kicsit kényelmesre vettük az indulást, amivel nagyjából el is kúrtuk a napot, ugyanis a pálya körülbelül tíz óráig tartotta a csontszáraz állagot, mi meg persze pont akkor lettünk kész a pakolással.

Születtek azért eredmények, több kategoriában is.

Köridők:

Csabcsi 2:29
Kurucz Feri (vizes gumival) 2:28
Gyuricza Peti (fájó bokával) 2:31

Csajozós történetek a szaunában: Csabcsi –Golyó 8:4

Pingpong: Svéd –Golyó 21:5

 

Szerencsére a hotelben bőven volt lehetőség tespedni, így ronggyá szaunáztuk hitvány testünket, aztán Golyót elsikáltam pingpongban. A recepción hirtelen mindenki fontos elfoglaltsogt mímelt, amikor megjelentem a nejlonfekete, méhecske csíkos fürdőnaciban, de hát istenem, nem lehet mindenkiek jó ízlése.

Vörösborivó verseny:

1. Szilvi 8 pohár
2. Svéd 5 pohár
A többiek egyöntetűen voltak gyengék.

 

Szombat délelőtt elállt az eső

 

A pálya felszáradásának időtartama alatt elmentük gokartozni. Az ottani versenyt természetesen a régi gokartversenyző, Gyuricza Peti nyerte, aztán Csabcsi, Tompi, Pizza, Svéd és Golyó volt a sorrend.



Ezen a napon már motoros versenyek is voltak. Csabcsi, Tompi, Pizza és Peti nem mentek a délelőtti időmérőn, mert még vizes volt a pálya. Persze így nem is kvalifikálták magukat, úgyhogy csak úgy féhettek be a futamokra, ha valaki visszamondja az indulást. Szerencséjük volt. Igaz, előtte órákon keresztül szívták a vérem, de hát az igazi barátok mindig vérszívók.

Mindenesetre Csabcsi megnyerte a Best of the Rest versenyt, 1:56-os köridővel, Pizza is ment 1:58-at. Tompi 2:00, én 2:01, Golyo 2:02, Kurucz Feri asszem 1:58.


Gyuricza Petinek még mindig fájdalmai vannak bokatájon, így többnyire Golyo mehet a gépével.


A következő napra is jó időt igértek, bíztunk a javulásban, mert még senki nem volt elég elégedett.

Teszteltem a Szayer Géza féle köridőmérőt, és szuperul működött scan üzemmódban, nagyon egyszerű a kezelése.

Egy esti video:  

50908_1512512009093_1512509529031_36684_1513_t.jpg_160x120

 

És egy pálya onboard:  



Az utolsó nap

 

Vasárnapra jó időt ígértek, sok versenyt tuszkoltak be a programba.


Mivel Pizzának nem volt kvalifikációs ideje, meg nagyjából helye sem az ezresek között, így elengedték a 750-esekkel. Értékelni nem értékelték, de az utolsó helyről fél kör alatt vágott az élre, aztán ott hagyott mindenkit, mint a szél, és nyert.

 


Aztán jött a hatkilósok versenye, ahol nem volt teli a rajtrács, ezért Csabcsi, Tompi, Kurucz Feri és Gyuricza Peti indulhattak, igaz ők is csak hátulról. Sajnos Peti elcsúszott egy jobbosban, de szerencsére a gyógyulóban lévő bokája most nem kapott, a gépét meg Golyó félóra alatt rendberakta.
A verseny alatt szinte napsütésben elkezdett szemerkélni az eső ezért a verseny vége felé vissza kellett venni a tempóból, azért a fiaink becsülettel helyt álltak, hiszen Csabcsi is és Feri is kupát kaptak. A versenyt egy WSBK superstock 600-ban versenyző spanyol gyerek nyerte aki egyébként  a boxunkban volt. Feri is meg Csabcsi is 1:55 ös időket mentek, Tompi 1:57


Aztán jött az ezres verseny, amire már szemerkélő eső is elállt. A huszonnegyedik helyről indultam, de nem voltam elég bátor: nem mertem bemenni mások mellé, így sajnos pb sem lett. Azt hiszem 1:59 volt a legjobb időm.


Utána jött az Old Mans verseny, ahol a tizennegyedik helyről indultam. Itt is adtunk rajtengedélyt a többieknek is, és mivel Csabcsi betöltötte a 39. évét, ezért őt értékelték is: második lett. Én ismét nem alakítottam fényeset, 1:58.2

 

 

Gyuricza Peti még az elcsúszás előtt. Ezeken a dombtetőkön nem volt könnyű lent tartani az elejét.

 

 

Ebédszünet után szabad motorozás volt három órán keresztül. Mivel nem siettünk sehová, hiszen csak másnap repültünk haza, végre egyszer ki is használtuk ezt a három órát. Annyira belendültem, hogy harmincnégy percet nyomtam le egyben. A végén már teljesen twistelt alattam a motor, mégis éreztem, elkaptam a fonalat: végre nem tartottak fel, és a seggcsúszás ia kontrollálható volt. Meg is lett a gyümölcse; szörnyű lett volna pb javítás nélkül hazautazni.

 

A köridőmérőmben végre több 1:57-es kör is van végre, ebből a legjobb 1:57.17. Persz az elutazás előtt nagyobb javításban reménykedtem, de annak tükrében, hogy sem Csabcsi, sem Tompi, sem Peti nem tudott új pb-t futni, elégedett vagyok.

 

Nem mondhatnám, hogy ez volt a legsikeresebb kirándulásunk, hiszen az első napot elmosta az eső, és akkor volt az összes verseny időmérője. Mivel csak Kurucz Feri kvalifikálta magát, ezért a többiek mindig hátulról indultak, és bizony nagyon sok előzés árán tudtak csak az élbolyba kerülni. A  fejlődés szinte senkinek nem akart összejönni.

 


Hátsó sor, balról: Tompi, Csabcsi, Golyó, Svéd.
Első sor, balról: Pizza, Kurucz Feri, Gyuricza Peti

 

A végső köridő sorrend:

Pizza 1:55.0             (R1)
Csabcsi 1:55.2         (R6)
Kurucz Feri 1:55.?   (R6)
Svéd 1:57.17           gix1000
Tompi 1:57.6           cbr600rr
Peti 2:01                  gix600
Golyo 2:02              gix600
Priskin Pisti 2:03      brutal zx10

Pizza ezzel a köridővel az itt lévő 150 versenyzőből a hetedik helyen végzett, szóval összességében eredményesek voltunk.

Az egyik box dugig volt Kawasaki motorokkal és volt benne egy uj 2011-es zx10 is:

 

Ezt a gépet Priskin Pisti szerelője. a korábbi BSBK versenyző Malcolm Ashley is kiprobálhatta. A kép alapján ez a motor egy igazi pöcsköszörű.

 

 

Elég sok onboard videót sikerült készítenem, de csináltam egy jó mixet, amivel rengeteg melóm is volt. Élvezzétek!



 

Délután megérkezett néhány WSBK csapat. Valami három napos edzésre jöttek, például Haga és Corser csapata is itt van már.

 

A hazautazás

 

Korán keltünk, zacskós reggeli, aztán irány Lisszabon.
Tompi, Csabcsi, Pizza, KisKurucz félórával előbb indultak, de mégis mi értünk a reptérre félórával előttük: ez a győzelem fontos része a hétvégének.

Itt még én is úgy terveztem hogy aznap este hazaérek...

Lisszabonban tudtuk meg, hogy a csatrangos időjárás miatt minden járat késik.

A többiek Zürichen keresztül mentek haza, pár órával később haza is értek.
Nekem nem volt ekkora szerencsém: ugyan négy óra késéssel megérkeztem Frankfurtba, de kb. egy órával később végleg törölték az esti járatot Göteborg felé; illetve nemcsak Göteborg felé hanem az összes induló járatot. Szívás volt a javából.

 

Még mindig utazás, de már kedden

Elég kaotikus állapotok volak. Reggelre kaptam jegyet egy göteborgi járatra, de amikor kiértem a reptérre, láttam, hogy már törölték is.

Azt is láttam, hogy mocskos hosszú sor áll a service centernél, ami tuti több óra újabb szívás, ezért úgy döntöttem, megpróbálom automatánál. Bedugtam az útlevelemet, és a booking code alapján már ki is irta, hogy át lettem foglalva a 10:35 ös göteborgi járatra. Nagyon megörültem, hiszen megúsztam néhány órás sorbanállást.

Kinyomtattam az automatával a boarding card-ot. Korai volt az öröm mert a boarding cardon világosan rajta volt hogy stand by, ami azt jelenti hogy várolista. Gondolhatod mennyit ér a várolista egy olyan reptéren ahol már több száz járatot töröltek...

De azért bátran letelepedtem reggel a göteborgi Gate-nél, 9 óra után érkezett meg a két fős személyzet a pulthoz, de csak közölni, hogy a 10:35 -ös járatot is törölték. Viszont a 12 órás és a 17  órás göteborgi gép tele van, és ők nagyon szívesen nyomtatnak mindenkinek stand by boarding cardot.

Erre én gyorsan rákérdeztem Koppenhágára, Oslora, de minden keddi gép tele volt már, Stockholmba viszont volt még hely.


Már csak két dolog miatt kellett aggódnom: törlik-e a stockholmi gépet is, és ha elindul, akkor Stockholmból hogy jövök haza (500 km Göteborgig).

Azán az utolsó pillanatban vettem egy Stockholm - Göteborg jegyet is. Elég idegörlő volt ez a két nap.

Vége az idei motorozásnak, most a dec. 18-i Big Bulira koncentrálok, ahová mindenkit várok. Itt kell jelentkezni, eddig kb. százharmincan vagyunk.

 

Szólj hozzá!

Címkék: onboard portimao pályamotorozás


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr342488353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása