Alkalmas robogók és motorkerékpárok emelésére 300kg-ig, emellett munkafelületként is használható.
4db lefogatószem.
2db fix állású kerék.
Felhajtó rámpával.
Méretei: 200cm hosszú, 62cm széles, leengedett magasság: 20cm, maximális magasság: 80cm.
Kitámasztható a következő emelési magasságoknál: 40, 60, 70, 80cm.




A tél nem a legkedveltebb évszak egy motoros számára.
Ha mégis az a tipus vagy mint pl. én, akit télen is foglkoztat a motorozás, ilyenkor nem sok lehetőség között válogathatsz.
Ha van fűtött garázsod akkor szerencsés vagy mert pucolgathatsz, tuningolhatsz és ápolhatsz.
Ha ez nem adatott meg akkor marad a a média: cikkek, onboard videók átnézése.
Én sajnos ebbe az utobbi kategoriába tartozom és azt találtam ki, hogy megprobálok egy olyan videot összevágni amiben az elmúlt év összes jelentősebb mozzanatát megörökítem.

Január 30.-án vasárnap 14.30 a Silverkartban http://www.
1108. Budapest, Kozma utca 3
A verseny szokásos modon edzéssel kezdödik, utána idömérö/kvalifikácio aztán 4 fös csapatokban nekivágunk a másfél órás versenynek.
A részvételi dij változatlan CSAPATONKÉNT 32.000 FT -ban megszabni. (fejenként 8000 ft)
8 csapat indulhat tehát 32 fö, + kérnék további 4 föt a várolistára
A pálya 15.00-18.00 ig a miénk, de a gyülekezést mindenképpen kérem 14.30 ra betartani
1.Mindenkinek egy teljes menet pályaedzés, megismered a pályát ez 4 menet egymás után
2 utána kvalifikácios versenyek következnek, nem rajtrácsról, hanem az óra ellen versenyeztek tehát köridök döntik el a végeredményt.
Ez eddig kb másfél óra
A verseny maga másfél órás lesz. Csapatonként minimum 11 db cserét kell végrehajtani ez a verseny alatt fejenként minimum 3 vezetést jelent, de lehet több is ha a csapat ugy akarja.
1 csere kihagyásáért a büntetés 1 kör levonást jelent a végelszámolásnál.
Saját bukót érdemes hozni, de van a helyszinen is, tiszta maszkokat kapunk a sisakokhoz. Kesztyü is jol jöhet.
itt kell jelentkezni mindenkinek egyesével, email megadással.
Svéd
crazyJoe
crazyZso
brunekker
Áki48
vincze
aron
Bereczki_Gábor
Simon_Róbert
Fehér_Attila
Varga_László
SonáJ
Dávid 92
Tomi 87
Laci
Guruu
Gyuzsó
Robi
Öcsi
scott99
KZ
hilac
tomgsi
gergő
Gyuri
Csabi
Zoli
Moto GP pályaedzés, Valencia-Aragon-Barcelona
Február 22. előszezoni Spanyol pályázás , 7 vagy 10 nap
Egy utazás 3 Moto GP pálya
Messze van még a 2011-es szezon, de aki vérbeli pályafüggő, az nehezen viseli a téli hosszú kényszerszünetet. De van rá mód hogy, világhírű pályákon készülj fel a hazai szezonra, ráadásul szinte garantált, hogy a köridőd javítása sem marad el egy ilyen intenziv többnapos pályázás után.
A téli hónapokban minden versenycsapat a spanyol pályákat használja tesztelésre és edzésre, hiszen egyedül ezeken a pályákon van esély egész napos napsütésre.
7 nap komplett Valencia 2 pályanap, 1 nap szünet és Aragon 2 pályanap, oda vissza repülőjegy, bérauto, hotel reggelivel február 22-28.-ig 1.200 euro
egyágyas szobában +90 euro
7 nap kisérőknek repülőjegy, bérauto, hotel reggelivel február 22-28.-ig 450 eur
Csak a pályázás 2 pálya, 4 pályanap lakókocsisoknak 750 eur
jelentkezés itt
10 nap komplett, Valencia 2 pályanap, 1 nap szünet Aragon 2 pályanap 1 nap szünet Barcelona 2 pályanap,, oda vissza repülőjegy, bérauto, hotel reggelivel február 22-március 3.-ig 1.700 euro
Egyágyas szobában +135 euro.
10 nap kisérőknek repülőjegy, bérauto, hotel reggelivel február 22-március 3.-ig 560 eur
Csak a pályázás 3 pálya, 6 pályanap lakókocsisoknak 1125 eur
Jelentkezés itt
Ezeket az árakat a repülőjegy árak jelenlegi kedvező szintje miatt csak január 15.ig merem garantálni.
Valencia Ricardo Tormo pálya:
Motorland Aragon:
Barcelona, Catalunya:
Megérkeztek ujra az alábbi motor rögzitő gurtnik, a két bivalyerős racsnival, néhány darab van még, 5000 ft
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.