Igaz hogy csak 5 en vagyunk a boxba, mégis kivettünk egy komplett boxot, Kerényi Ádám kint szeret lenni, igy a hatodik motor kint áll.
Meglepöen meleg volt a reggel igy végre most senki nem hagyta ki az elsö menetet. A szervezö a RehmRace, ami gyakran azt jelenti hogy nem vagyunk sokan a pályán egyszerre. Most is 60 fö a létszám, ez 4 csoportra osztva nagyon levegös meneteket produkál.
Kovács Feri elkapott valami virust igy ö nem is jött ma ki a pályára.
Persze a délelötti menetekben még elég vegyesek a csoportok, de ebédszünetben helyreáll a rend, mert akkor köridök szerint mindenki a tudásának megfelelö csoportba kerül. 3 menet volt mindenkinek az Endurance verseny elött.
Mindannyian neveztünk a versenybe, miután két fös lehet egy csapat igy alakultak a magyar csapatok:
Kása Dávid - Atikával ( a leggyorsabb szerelö) csapatnév: Orbán Racing Team, evvel Joci elött tisztelegtek
Kerényi Ádám - Pocsai Gáborral Csapatnév: Drifters, mivel Ádám többszörös drift Europa bajnok
Kurucz Ferinek igy nem maradt más mint a jó öreg Svéd. A mi csapatnevünk meg Wohnmobiler
Délelött a legjobb idöm mindössze 1:49 volt, Feri viszont ment 1;46-ot, szóval nem feltétlen voltam én a legideálisabb csapattárs neki, szerintem ha Atikával indult volna dobogosak lettek volna....
Atika ment 1:45-öt, Pocsai Gabi és Kerényi Ádám 1:47, Dávid 1:53
A mi taktikánk a szokásos volt, hogy megprobáljuk a 2 orás versenyt 3x40 perces menetekkel teljesiteni, Feri kezd és ö is fejezi be, én megyek középen.
Rendes Le Mans starttal kezdödött a verseny, mindkét másik magyar csapat elöttünk állt a rajtrácson, de Feri már elsö kör után ötödik volt, Atika meg harmadik. Pocsai Gabi elszurta a rajtot és csak utolsónak indult el.
Azt beszéltük meg hogy 40 percet marad kint Feri de korábban jelzett és igy 36 perc után cseréltünk. Amikor Feri bejött még mindig ötödik helyen állt, amit tudtam hogy én el fogok vesziteni, hiszen 4-5 másodperccel gyorsabb nálam. Hösiesen küzdve megprobáltam annyit kint maradni, hogy ne legyen szükség arra hogy én fejezzem be a versenyt. Ez olyan jól sikerült, hogy 44 percet maradtam kint, ami azért elég kemény volt.
A hátso gumi, elkezdett nagyon csúszni, ezért lejjebb vettem a kipörgésgátlómat minusz 5 röl, minusz 4 re és még Race programot is sikerült cserélnem menet közben, hogy ne legyen tul agressziv a gázreakcio. Pont amikor már jeleztem is hogy jövök ki cserére, kaptunk egy piros zászlot egy bukás miatt.
A boxba érkezéskor mindenki csodálkozott, hogy ennyit kint tudtam maradni és állitolag nem is lassultam be, mert végig 1:49 és 1:50 -es köröket mentem. Az volt a legmeglepöbb, hogy én is ötödik helyen jöttem le a piros zászlonál.
Az elsö gumim jobb oldala teljesen elfogyott és mivel a hátulja is csuszkált már mindkét oldalon, igy a hulla fáradtságom ellenére este volt mit tennem, kicseréltem az elsö és hátso gumimat is.
Szerencsére ujrainditották a versenyt az utolsó 25 percre amit Feri parádésan végig csinált és a verseny végén is ötödikek maradtunk.
Dávid és Atika hetedikek lettek, a Drifters csapat meg 13.
Hozzá kell tenni, hogy Dávid és Atika 1 motorral mentek ami azért sokkal nehezebb hiszen bukják a tankolási idöt.
A dijkioszto az holnap lesz.
Egyébként holnap is lesz két verseny, arra talán megint teszek fel uj hátsót.
Este Freibier és szabadtéri vacsora, mert kellemes idö volt. Igaz hogy este 7 felé szemerkélni kezdett az esö, de kinyitottuk az omnisztorokat és igy is kint vacsoráztunk.
Egyébként a mai legjobb köridök:
Atika 1:44.3
Kurucz Feri 1:45.0
Ádám 1:47.1 (765-ös Triumphal)
Pocsai Gabi 1:47.6
Svéd 1:49.0
Dávid talán 1:51
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.