6 szezont mentem Suzukival, négyet k5-el és kettőt k9-el. Mivel lassan indult be a köridő fejlődésem, ezért a K5-öt nem nagyon tudtam kiaknázni. Amióta k9-el körözgetek, azóta kezdtem kicsit felzárkozni a gyorsabb fiukhoz.
Nem hittem hogy hűtlen leszek a gsxr-hez, de mégis bekövetkezett. Nem volt vele semmi bajom, csak éppen nagyon kérték.
Persze túl hamar döntöttem, igy itt állok szezon elején a dilemmával, hogy mire is üljek. Sajnos az uj gixxer amire vártam az csak egy év múlva jelenik meg, így kell egy megoldást találnom minimum egy évre.
Az egyik megoldás nagyon gazdaságosnak tünt: ott van az unatkozó k5 Svédországban, benne van a komplett Bazzaz, nem nagyon kell semmit költeni rá, talán egy kis futomű felujitás és kész a szezonra. Az előny az lenne, hogy legalább használodik és félretehetném a k9 árát a jövö évi gixerre. Valószinű a szezon közepére már a k5-el is tudnék uj pb-t menni, de ez a pb természetesen sokkal nehezebben menne egy hatéves technikával, mint egy uj fejlesztésű erőssebb géppel. De az is átfutott az agyamon, hogy viszont a k5 legalább egy még nagyobb kihívást jelentene, én meg köztudottan szeretem a kihivásokat.
A másik kézenfekvő megoldás pedig a legujabb sportgép, a ZX10R vásárlása. Evvel a géppel természetesen sokkal könnyebb lesz gyorsulni. Erre persze kell még idom, fényezés, egy slipon dob, aminek viszont commander nélkül nincs értelme és nincs rajta gyorsváltó sem, amihez szintén hozzászoktam a Bazzaz miatt. Természetesen ez nem mondható gazdaságos megoldásnak, de egész életemben sporolós életvitelt éltem, most legalább olyanra költhetem amit imádok.
Estéről estére változik a véleményem, de ma a zx-nek áll a zászló
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.