HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.04.20. 17:57 Félsvéd

Első vagy hátsó emelő akcio, csak ma éjfélig

 Emelő akcióban csak ma éjfélig darabja 8500 ft.

Természetesen uj, original csomagolásban, csak piros szinben

A szélesség az első és a hátsó emelőn is állitható

Jelentkezni csak emailen felsved@gmail.com a tárgy mezőben kérem beirni:

első emelő vagy hátsó emelő vagy ha szettet kérsz akkor első-hátsó emelő.

Ma éjfélkor lezárom a megrendelést

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr762842977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2011.04.21. 08:06:01

5 fő rendelt, már meg is rendeltem, ki is fizettem
Ezentúl mindig igy fogom csinálni, ha találok valamit akkor csak rövid ideig tartom nyitva, megsporolok magamnak egy csomo energiát és a pénzre sem kell várnom
mindenki be küldte éjjel a fizetési igazolást igy már rendelhettem is.

Honer (törölt) 2011.04.23. 01:03:30

Pont most adtam el az ugyanilyen hátsómat 15fontért! :)

Honer (törölt) 2011.04.23. 01:20:49

Én tőlük vettem: stores.ebay.co.uk/fiberglassshop
Gondolom te Magyarországon találtad ennyiért, ez se lenne olcsóbb postaköltséggel.
süti beállítások módosítása