Ugy látszik a puhányok nem birják a meleget mert csak 4 bátor magyar indult a San Marino Grand Prix pályára Misanoba.
Ma összesen 7x léphettünk pályára egésznap ebböl én ötöt, a többiek hatot használtak ki
Fázni nem fáztunk
185 fő a létszám, természetesen ahogy ez Misanoban lenni szokott, hiába német a szervező, a riderek többsége olasz, akik baszottul otthon vannak ezen a pályán.
Délelőtt csak mindenki kostolgatta az iveket, a többiek eköször vannak itt.
Délben a délelötti idő alapján ujra osztották a csoportokat, igy délutánra már valós gyorsasági beosztás volt.
Egy komoly esés volta célvégén pont előttem, a srác nem is mozdult, gondoltam hogy ebből ugyis piros zászlo lesz, és következő kanyarban már lengették is.
Délutánra feltettem egy majdnem uj gumit, ami segitett is. Ez az aszfalt ebben a hőségben nem tapad tulságosan, holnap a verseny előtt asszem felteszek egy dunlopot.
Nem vettünk ki boxot, két sátorból épitettünk depót, egy 6x3 és egy 3x3 sátorból. Emlitettem már hogy nem fáztunk? Nem is tudom miért jár enyit eszembe :)
A leggyorsabb köridő ma 1:43 volt, de a mi körideink kissé elmaradnak ezektől:
Én csak a 67. helyre vagyok jó 1:51-el
Tomics István 1:58
Otto 2:00
Toth Petya 2:01
Este kint hagytuk a furgonokat és az én hodályommal jöttünk be mind az öten.
Rimini fő utcáján lakunk, igy nem volt nehéz éttermet találni, de mi válogatósak vagyunk igy rohadt sokat sétáltunk mire végre beültünk valahová
itt olaszban nem szabad csapolt sört inni, mert nem értenek hozzá, viszont ami mégjobban meglepett hogy a rosé bort alig ismerik és amikor végre talált, akkor melegen hozta ki....
Szombaton picit többen voltunk, 200 volt a létszám. Mindenki javitgatott egész nap csak én nem. Elhagytam egy gyorszárat az idomomból, és az aszfalton húztam az idomot, aminek elég zavaro hangjára figyeltem fel.
Volt a német szervezőnél egy öhlinses futoműves és ő elvállalta hogy átszelepeli a gyári kormánygátló ami pályára alkalmatlan volt. Múlt héten probáltam itthon is átszelepeltetni de Déczi nem vállalta el mert ez egy uj model.
Most legalább érezhető amikor betekerem. Viszont azt veszem észre egyik irányban könnyebben a másik irányban nehezebben dolgozik. Igy szokott lenni?
Az utolsó menetben feltettem a videokamerát hátrafelé és Petyának és Ottonak mutatva az íveket filmeztem őket.
Sikerült mindkettőjüknek javitaniuk az időn, igy alakultak a szombati köridők:
Svéd maradtam 1:51
Tomics István 1:55
Otto 1:58
Petya 1:59
Vasárnap volt a versenyek többsége, gumikat cserélgettünk, aztán szokás szerint repülőrajttal indult az összes verseny. Olaszországban nem indulhat hobbiracereknek szervezett verseny rajtrácsról ezért a depoból indulunk rajtrács sorrendben ki a pályára egy felvezetővel. A Felvezető ember 2 kört megy elől, addig senki nem előzhet és amikor a felvezető elhagyja a pályát, akkor a célvonalról kezdődik a 6 körös verseny.
Nem untatok senkit a részletekkel, a Best of the rest versenyben is csak 9. lettem. Ezen a pályán nehéz komoly eredményeket felmutatni az olaszokkal szemben.
Istvánnak a versenyben volt egy pályaelhagyása, de nem bukott, visszaállt a versenybe de javitani már nem tudott. Ottonak viszont jót tett az előző esti vedeozás mert talált ujabb 2 másodpercet és a versenyben 1:56.2 lett a legjobb köre.
Délután pakolászni kezdtünk, mert messze volt még Magyarország:
Ez is Misano, a pályán egy szuer medence, Otto ott töltetötte mindig a menetek közti szünetet barátjával Zolival:
A következő edzés Moto GP pályán jövő hétvégén lesz Brnoban, aki jönni akar, az azonnal jelentkezzen.
Jelentkezés Brnoba
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.