HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.08.22. 13:40 Félsvéd

Svédországi hireim

Egész héten szar idő volt, de az előrejelzések szerint a hétvégére Sturup pályán betervezett pályanapra végre szuper időt jósoltak. 

A pálya Göteborgtól kb 330 km-re van, ilyenkor bérelek egész hétvégére egy zárt utánfutót. 

A K5 évente csak nagyon ritkán van beinditva, igy idén kellett bele uj aksi. Feltettem hátra egy uj Bridgestone Batlax slicket is, reménykedve hogy végre tényleg jó idő lesz. 

A Sturupi pályátol nem messze lakik egy Tibi nevű haverom aki most vett egy uj BMW-t és persze el van ájulva tőle. Őt is kicsábitottam erre a pályanapra.

Mivel ő a korábbi motorjaival már többször volt ezen a pályán  igy mindketten a gyors csoportba vettünk jegyet. 

Egy másik délsvéd haveromat is kicsábitottam a pályára aki egyáltalán nem motorozik, megkértem hozzon valami fényképezőgépet. 

A pályanap 13.00-17.00 tartott, 3 csoportra bontva tehát 4x20 perc 600 SEK-ért. 12.20 ra már ott voltam és végre szikrázó napsűtésben pakolhattam ki. A nem túl nagy depo már eléggé meg volt telve mindenféle utcai és pályamotorokkal vegyesen.

Érdekesség: mind a három csoportnak külön-külön volt az eligazítás tartva a depo közepén, 30-30 méterre egymástól álltak ezek a kb 30 fős kics csoportok. A pálya nem túl hosszú, igy itt a 30 fős csoportok teltházat jelentenek.

Végre elkezdődött a nap, Tibi mögött mentem ki és 5 kört mentem mögötte aztán megelőztem.

A pályának vannak nagyon lassu részei is, de legalább nincsenek gyors részek. Harmadik fokozat a maximum. A K5-ön kicsit furcsának éreztem az első telókat, de 10 perc után már nem volt vele gondom. Vagy bemelegedett az olaj, vagy csak megszoktam.

A második menetben bukás miatt prios zászlo, de 2 perc után visszamehettünk. A harmadik menetben szinán piros zászlos megszakitás volt.

3-4 rider volt akik rendszeresen megelőztek, abból az egyik egy hatalmas busszal volt, állitolag élvonalbeli versenyző.

Szóval mindent egybevetve, jót motoroztunk, állitolag a 1:12 es köridő nem számit rossznak. Tudom hogy hülyeség 660 km-t húzni egy futót 4x20 percért nem egy leányálom, de nekem is szükségem volt rá és főleg a K5-nek. 

Ja és az igazi élmény: ez a K5 akkor is jól tól kifelé a kanyarból ha 3500 ig leesik a fordulat, tehát ha harmadikba fordultam azt a kanyart amit egyesben kellene :)

További fényképek: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1992862257549.2093674.1123186302&type=1

Kicsit megviselt már a Spidi overállom, amit többnyire használok, igy vettem ezt az SP1 overallt kékben. 
Lehet hogy rakatok bele sárga csíkot majd meglátom. 

Holnap repülök haza, hétvégén Brno, már alig várom.

Ja és hétfőn meg Moto Cup a Slovakiaringen az eredeti hosszu pályán!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr743170993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása