A szezonom egész jól kezdődött. A tavalyi egész éves Kawasaki kinlodás a sebváltó renoválásával megszünt. A Spanyol pályákon végre a régi önmagam voltam.
Az idei első Panoniaringes edzésem nem passzolt bele ebbe az sorozatba, hiszen erős önbizalommal indultam neki mégsem kerültem igazán a gixeres pb-m közelébe. Nem is igen találok magyarázatot a gyenge teljesitésemre.
A Hungaroringes első pályanap viszont ujra a bizakodásra adott okot, hiszen szinte megismételtem az egy évvel ezelőtti pb-met.
Viszont ahogy tavaly is, igy idén is a legfontossabb pálya nekünk amatőröknek a Slovakiaring lesz. Ők rendezik a legjobb amatőr sorozatot és magasan ez a pálya a legnivósabb.
Ezért nagyon remélem hogy ez a husvéti hétvége az előrejelzések ellenére sok száraz menetet tartogat számunkra.
Egyrészt ideje lenne valaki segitségével jól beállitani a futoművet, de talán csak a TTX-et kell belőni, remélem ez a két nap jo alkalom erre is.
Idén uj áttétellel probálkozom. Tavaly végig -1/+1 el mentem ami 16/40-et jelent. Mivel soha nem futottam tiltásba ezért idén léptem egy merészet és -1/+2 vel probálkozok, azaz 16/41.
A változtatásaim közé tartozik még egy fontos részlet is. 3 év után nem Bridgestone hátsóval fogok menni. Ugy döntöttem hogy kiprobálom a Pirelli 200-as hátsóját. Valenciában már használtam a slicket is és a mintást is, de csak a slick tetszett.
Ha az időjárás megengedi akkor a hétvégén ugy érzem végre megjavithatom a majd egy éves Slovakiaringes pb-met.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.