Alaposan megdöntötték a Nürburgring köridejét.
Ráadásul turista közlekedés közben
Aki nem tudná, a Nürburgringi pálya egy ősrégi versenypálya amire ma persze már nem adhato versenyengedély hiszen nincsenek egyáltalán bukozónák. A pályát ennek ellenére bárki kiprobálhatja ugyanis körönként kell fizetni a dijat és bármilyen járművel felengedik az embert amelynek van biztositása és müszaki vizsgája, tehát versenygéppel nem használható. A hét nagy részén mindenféle járműveket vegyesen engednek fel a pályára, néhány nap van amit oktatással lehet igénybe venni és néhány nap pedig kimondottan szervezett motoros nap. Vegyes üzemű napokat hivják turistenfahrt-nak ugyanis akkor sportkocsiktol kezdve mikrobusz vagy furgon és sportmotor vegyesen probálnak száguldozni a pályan amely természetesen egyirányu. Indexeléssel köteles mindenki jelezni hogy észrevette a tükörben az előzni szándékozo gyorsabb járművet. A pálya halandóknak szinte megtanulhatatlan ugyanis több mint 20 km hosszu, az aszfalt minősége borzasztoan különböző, a felület simasága is kritikán aluli. DE mégis aki kiprobálta az vissza akar menni mert felejthetetlen élményt nyujt. Természetesen nagyon sulyos balesetekkel tarkitottak ezek a napok hiszen nincs semmiféle sebességkorlátozás. Ma már nem is engedik hogy több kört menj le egyben, minden kör után ki kell gyere hogy ujra kezdhess egy kört. Vannak akik méregdrágán szezon bérletet vesznek, ők annyit mehetnek amennyit akarnak. A videon láthato ur is évek óta törzsvendég és több ezer kört tett már meg a pályán. A motoros pályacsucs nagyon sokáig 8 perc volt. Ma már a pályacsucsot egy matematikai képlettel számolják ki mert nem lehet rendesen befejezni a kört.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.