HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.08.07. 22:58 Félsvéd

 Mugello höségben

 
Csabcsiékkal mi 1 nappal korábban érkeztünk, megálltunk a pályánál egy fotora. Ez a pálya a versenyzés Szentföldje, Ferrari és Ducati tesztpálya, azt hiszem Ferrari tulajdonában van.

 

 

A pályanap elött tettünk egy Firenzei látogatást ahova Domboék is csatlakoztak. Vonattal mentünk be Firenzébe, de nem volt nagy élvezet mert a höség elléggé elviselhetetlen volt

 

 

 

 A höség ellenére sokan a sátrazást választották a napsütötte depoban.

Persze már ott nyüzsögtünk egész délelött, vártuk a csodát.

3 x 20 perc + egy óra szabad motorozás volt vasárnap.

Nekem a nyereg alatt eltört egy nyereg tarto konzol, ugyhogy Dani és Csabcsi segitettek ideiglenesen megoldani ezt a gondot.

 

A gyorsabb magyar fiuk hozták a kötelezöt és már a második menetben 2:05-2:06 os idökkel rendelkeztek, Csabcsi, Tyü meg Hugyecz Elek. Én is abban reménykedtem hogy ma sikerül 2:10 nekem, de csak 2:13.5 lett a legjobbam. Holnap fel teszek uj hátsót szerintem az fog hozni valamennyit a konyhára.

A képen a magyar mezöny fele sem látszik mert több monitor oszlopon szerepeltünk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este elég sokan akartunk egy közös-üléses vacsorázást és 16-an jöttünk össze.

 Második nap Mugello

 

Ahogy sejtettem ma sok nagyon gyors helyi menö érkezett a pályára mert legalább tízen mentek 2 perc alatti idöket, ami brutálisan jó idö.

A boxunkban a gyors fiuk a délelötti mentekben ujra javitottak. Elek, Tyü és Csabcsi is 2:03 as idökkel jöttek le a második menetröl. Aztán jött az elsö idömérö, arra már mindenki nagyon rákészült. Csabcsi átvette a vezetést 2:02.194-el, második Elek 2:02.877 és Tyünek nem adta ki az idömérö mert csak 2:04 sikerült neki, vizont Brindzik Laci 2:03, Esztergályos Jani 2:05 stb

Csabcsi mindkét oldalán lekarcolta az idomokat a kanyarokban.
Pedig mondtam neki hogy ugy nem ér hogy leszereli és ugy dörzsöli az aszfalthoz......

Ebédszünetben megprobáltuk összeszedni a teljes magyar bandát egy csoport-fotozásra, de mivel csak 8-an voltunk a boxban a többiek meg nem egy közös helyre sátraztak igy nem volt teljes a létszám a képen.

Ebéd után mégegy idömérö edzés ott Elek tudott javitani 2:01.977-re, és Tyü is javitott 2:02.823 ra

 A höség az olyan erös volt hogy abban a pillanatban amikor lejöttem a pályárol, dobtam le a börruhát és az aláöltözövel együtt, zokniban álltam a zuhany alá, de meglepetésemre sokan le sem vették a börruhát menetek között. Minden boxban nem csak wc van hanem zuhanyzó is. Csabcsi pl elsö nap egyszer sem vetközött le a menetek között és délután rosszul is lett, igy jár aki nem hallgat rám. Amikor elhagytam a boxot és átsétáltam Daniék sátra alá, ott ugy éreztem hogy a sátor nagyon keveset véd a höség ellen, szoval nem bántam meg hogy boxban voltunk.

Délután többen ugy döntöttek hogy nem indulnak az ingyenes versenyen, föleg azok akik nem Misanoban folytatják hanem indultak Magyarország felé.
Dombo (Dombovári Zsolt) annyira siettet hogy ottfelejtette a börruháját is, Csabcsiék és Tyü és Doki (Toth Tamás) is pakoltak
A verseny a repülörajtos: egy mellényes felvezetö ember mögött 2 kör libasorban, elözni tilos, aztán a felvezetö kimegy a pályárol és onnan indul a 6 körös verseny.
Mivel a rengeteg olasz pilota miatt az élmezöny nagyon sürü volt, igy pl Esztergályos Jani a 2:05 ös idövel is csak a B versenyben indulhatott, igaz annak az elejéböl és sikerült meg is nyernie a versenyt, 2:04 es pb-vel. Én a harmincadik helyröl indultam, de nem sikerült az álom hogy javitsak a köridön. Söt szerintem nem is elöztem mégis 21. Lettem. Vagy kizártak párat, vagy nem is álltak fel néhányan rajthoz.
Elek viszont a föversenyben a 18. helyröl rajtolva bejött 10.nek és javitott is 2:01.6-ra, Ezen a rendezvényen 10 helyig osztanak kupát, amira ö nem is gondolt és hazament a kupája nélkül, de szerencsére Dani átvette helyette..
De a B versenyben és a C versenyben is osztanak kupát és igy több magyar siker is született.

 

 Dani, ö a 600-as versenyben 14. Lett, de ez a pálya tényleg nem fekszik 6 kilos motornak.

Összességében egyedül Várady Miki volt nagyon peches mert ö bukott, elrepedt a kezén a csont és nem tudott motorozni pedig a Misano is be van neki fizetve.

A világhirü Moto GP pályákról álmodozó hobbista motorosok kaphattunk egy ujabb esélyt erre a szenzációs pályára amiröl minap egy nagy ember azt irta hogy: The Holy Land of Racing. (ez én voltam, lásd fentebb :)

De az esélyeknek még nincs is vége, mert hátra van még Misano és  pár hét múlva a Red Bull Ring és mégegy Brno is a hónap végén. Rijekát is tervezek még oktober végére. De idén már szerveztem Jerezbe, Cartagenába, 3x Brnoba, az ujra aszfaltozott Rijekába, Szlovakiaringre és most érkeztünk Misanoba. 
Ezeken a rendezvényeken komolyan veszik a csoportbontásokat, szóval kezdö pályázók is veszélytelenül mennek a lassabb csoportokban.



 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr2414167557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása