Ma reggel nem volt meleg, csak 8-9 fok, ezért az elsö menet ki lett hagyva.
A második menet szarul sült el Alennek is és Kurucz Ferinek is. Sajnos nem volt enyhe egyik sem, Ferinek az egyik ujja is rövidült, a pályakorházban látták el és utána kiengedték. Mindkét motornak volt böven munkaigénye.
Ricsi, Feri és Dani összeszögelték a Kawát, Alen R6-ját meg majd Bán Robi Almeriában fejezi be.
Kurucz Feri fájdalmai ellenére az utolso két menetre már rá tudott ülni a motorjára, igaz börruhát kölcsön kellett kérnie, mert a sajátja kicsit összegyürödött a buskáskor.
Ma is nagyon szeles volt az idönk, de azért mi többiek végigmentünk minden menetet becsülettel.
Én ebédszünetben feltettem egy uj soft gumit és meg is hozta a javítást. 1:49.7
Kovács Feri végre elövette az uj HP4 Carbon Race-t. Szokni kell,
azt mondja.
Lovászi Tibi nem tudta elkapni a fonalat, nem jöttek a köridök, de legalább nem esett el.
Csabcsi is végre belendült és szépet javitott. 1:45.1
Ebédszünetben valami nagyágyú körözött egyedül egy V4 Ducatival, nem derült ki hogy ki volt, mert nem volt tranyó rajta, de 1:36-ot mértünk neki.
A csapat gyereke, a kis Varga Tibike, mára már nagyon ráérzett az uj motorjára is meg a pályára is. 1:59
A nap végén eljött a legkevésbé vidám feladat: plafonig pakolni 2 furgont, utána levezetni 700 km-t Jerezig.
Talmával dumáltunk sokat, nagyon érdekes sztorikat tudtunk meg a karrierjéröl is, de a pályázáshoz is szivesen adott hasznos tanácsokat.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.