HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2019.07.27. 21:33 Félsvéd

Brno + Sachsenring beszámoló

A julius 22-23 Brno már régen teltházas volt, a Litván szervezötöl kapott extrém kedvezö ár miatt. 16 magyar résztvevö regisztrált nálam, de a teljes létszám 240 fö volt.

Találtam egy uj szállodát ami mindenkinek tetszett, de a szabadtéri medencét a höség ellenére egyedül én probáltam ki :)

A pályán az elsö meglepetést Kovács Feri okozta aki egy honapja törte el két ujját is a Slovakiaringen és most tesztelte hogy mit bir a keze. E legelsö hétfö reggeli menetben rögtön kicsapott egy brutális 2:10,5 köridöt amivel sikerült két napon át a lista élén maradnia. Persze után már fajt a keze igy délutánra vissza is fogta magát.

Kurucz Feri és Csabcsi is lassabban, de felgyorsultak 2:11 ig. Varga Tibik is szépen mentek, a papa meg is nyerte kedden a hatszázas versenyt, a kis Tibike pedig 2:27 idöt tudott a 250-es Moto4-es kis géppel

 

Renge Lajos most volt elöször Brnoban, de hamar ráérzett

img_20190726_100941_1.jpgLovászi Tibi alatt eldurrant a Panigale de szerencsére nála volt a féltve kimélt tartalék motorja, egy HP4 Race amiben mindössze 100 km volt eddig.

Kedden Atis (Tamás Attila) bukott és igy kérdéses lett az olasz Speedweek-je.

Délután volt a verseny. Ugy kezdödött hogy Csabcsinak a warmup körön zárlatos lett a motorja és ki kellett állnia. A hazai élmezöny az elsö helyekböl többet is elfoglalt, Kovacs Feri élröl indult, nekem pl sikerült megszereznem az impozáns 42. helyet. (de legalább befértem az A versenybe)

Sajnos Kovács Feri az utolsó elötti körben elcsuszott a célrarában és az anyagi kár jelentös, de a teste csak zuzodásokat szenvedett.

Csabcsi ugyan jött volna tovább Sachsenringre, de a zárlat okát nem találta meg igy le mondott Sachsenringöl.

Lovászi Tibivel ketten vettük célba Sachsenringet, de mivel szerda szünnap volt megálltunk Prágában és tartottam Tibinek egy vársnézö sétát és egy Svejk sörözöben ittunk egy sört.

 

img_20190726_092308_1.jpgKivettünk egy szobát, felhivtuk Kristof Istvánt hogy mikor érkezik, de közölte hogy el sem indul mert meleg van......

Még szerda este kimentünk a pályára, bevásároltuk magunkat egy német boxba ahol csak 3 német srác volt.

Csütörtök reggel avval kezdttem hogy kértem csendes Akra slipon dobot és felszereltem. Volt nálam db killer, de tavalyrol már tudtam hogy az ugysem elég. Ezeket a csendesebb Akrákat ingyen kaptuk, 100 eur letéti dijért.

 

img_20190726_124655_1.jpgDélelött mindketten a B csoportba kezdtünk, délben teljesitmény szerint uj csoportba kerültünk, Tibi ovatosabban kezdett egyrész a HP4 Race-t is féltette másrészt nem tul egyszerü ez a pálya, igy ö délben lefokozodott a C csoportba, engem feltettek az A csoportba.

Délután leröviditették a menetekt mert állitolag átléptünk valami összevont hanglimitet és a 20 perces menetekböl 10 percekre engedtek csak ki. èn már nem vagyok fiatal, ráadásul pályázok éppen eleget, igy engem ez nem dühít fel annyira mint azt aki esetleg nehezen sporolta össze ezt a nevezési dijat és nagyon várta minden percét ennek a pályázásnak. Fusztrálo hogy egy versenypályán szinte csak utcai motorral szabad megjelenni, illetve még nagyobb fájdalom hogy a 98 decibeles motorok összessége is mérve van és délutánra ugy is korlátokat kellett eltürnünk, mert már elhasználtuk az egy napra  megengedett hangadagot.....

img_20190725_092053_1.jpgEste megbeszéltük Tibivel hogy pénteken csak a délelötti 4 menetet maradunk, utána pakolunk.

Péntek délelött Tibi felszivta magát és 2 menet után már 1:42-es ideje volt, igy elmentem a szervezöhöz és sikerült átkérnem Tibit a C csoportbol rögtön az A csoportba. Igy a délelötti 2 utolsó menetben együtt mehettünk ki. Az eredmény nem maradt el, Mindketten 1:38,5 idövel megszereztünk a 120 résztvevöböl a 20. és 21. helyezést és igy elégedetten kezdtünk összepakolni.

Ez a pálya nagyon izgalmas, nagyon komoly szintkülönbséggel, nagyon asszimetrikus  vonalvezetéssel (9 bal és csak 3 jobbos kanyar) egy irtozatosan élvezhetö pálya. Szerintem sehol a világon nincs még egy olyan pálya ahol az összes, hangsulyozom mégegyszer, az összes kanyar szerintem vak kanyar. Egyetlen kanyarnál sem látni a kanyar kijárat külsö rázókövet ahová érkezned kell. Ez teszi a pályát borzasztoan vonzóvá.

Boldog vagyok hogy már két szezonban is sikerült itt pályáznom, mert félek töle hogy hamarosan hobbisták elött nem lesz nyitva ez a pálya.

Sachsenringen végre készült ujra onbard video is de csak hétfön tudom közzétenni.

img_20190727_220645_1.jpgsaját magamról: Brnoban szokás szerint elégedetlen voltam, csak 2:20-ra voltam képes, igaz a B csoportból feltettek ott is az A csoportba szóval a 240 résztvevö 4 csoportjábol leggyorsabb csoportba kerültem, de tavaly itt mentem 2:17-et is.

Sachsenringban elégedettebb voltam magammal mert ott legalább javitottam picit a tavalyi köridömön. Szerintem ovatosabb lettem ami nem elöny köridö vadászatnál. A nagyon pozitiv kezdet után elkezdett a bal bokám fájni, vizesedni, durván bedagad minden nap, egyre jobban fáj. Jövö héten megyek a svéd ortopediára, és talán kiderül hogy elmozdult-e egy csavar vagy mi a frász történt

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr2414982874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása