HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2020.06.26. 22:56 Félsvéd

Slovakiaring fél napos beszámoló

Mivel péntekre esöt igértek, ezért nem akartam elindulne se, de Kovacs Zoli a helyszinröl már reggel 9 kor irta hogy csont száraz minden.

A képen a következők lehetnek: ülő emberek és motorkerékpárA képen a következők lehetnek: túra/szabadtériKérdeztem hogy kell-e neki társ a ma esti endurance versenyre és azt válaszolta hogy minden vágya az hogy velem lehessen egy csapatban.

Igy mégis elindultam 12 kor és 2 elött már meg is érkeztem a pályára.

Mint pár nappal ezelött Brnoban, itt is majdnem teljesen üres dapo fogadott. Beszéltem a szervezövel, állitólag holnapra 140-fö lesz. De ennek a pályának a 140 fö se sok. Szoval még nem nem mindenki bátor a virus miatt talán.

Éppen lecsusztam a a gyors csoportrol, igy bementem a lassu csoportba, de második körben fekete zászlóval kivettek. Egy gyors mentre azért igy is fel tudtam menni az endurance elött.

 

img_20200626_174346_1.jpgAz endurance stratégia az volt hogy Zoli a gyorsabb, ö kezd megy 12 kört, aztán én, és ö fejezi be.

Negyedik helyröl indult Zoli de felküzdötte magát a második helyre amikor átadta nekem a transpondert.

Nem hittem hogy meg tudom tartani a második helyet, de sekerült és az utolso félorában Zoli olyan tempot ment hogy mindössze 6 másodperccel maradtunk le az elsö helyröl. Nagyon köszönöm Zolinak hogy végre dobogora kerülhettem a jóvoltából. 

Köszönjük a segitséget Felhönek és Fülöp Lacinak akik kiválló segédek voltak.

Este a Nevadában szálunk meg, mert itt van jo étterem.

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr3615970148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása