HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2025.05.19. 20:12 Félsvéd

Brno elsö nap május 19

20250519_183024.jpg

20250519_182953.jpgA legtöbb haver ma a Pannoniaringen volt, mindössze néhányan választottuk az ujraaszfaltozott Brnoi pályát.
Brno hosszu évekig meghatározó tényezö volt a MotoGP naptárba, de néhány évvel ezelött annak ellenére hogy a versenyzök imádták, mégis kimaradt a MotoGP naptárból. Állítólag az aszfaltban lévö hullámok miatt, amit valljuk be, még mi amatörök is éreztünk az omegánál és a hegyre fel induló sikán kijárátánál.

Idén viszont a Brnoi pálya bevállalta a teljes ujraaszfaltozást, hogy ismét helyet kaphasssanak a MotoGP naptárban. A feltétel az ujraaszfaltozás volt, amit, ha hiszitek ha nem, ma fejeztek be. Úgy hogy a CR Moto rendezvény ki is kellett hagyja az elsö meneteket. 9 óra helyett  10:20 kor nyilt meg a pálya számunkra, ami nem is olyan nagy baj hiszen nem volt nagy meleg reggel.

Sajnos egész nap borult volt az idö, ami nyáron nem probléma, de májusban kellett volna a napsugár segitsége az ideális aszfalthömérséklethez. Én valahogy ezt megéreztem és nem tegnap este érkeztem, hanem úgy terveztem, hogy kihagyom az elsö két menetet és csak ma reggel 6 kor indultam Budapeströl.

20250519_183019.jpg10 re érkeztem, de mégis kihagytam a délelötti összes menetet, csak ebéd után mentem fel elöször. Az aszfalt szemmel láthatólag teljesen más sötétséget kapott és a hüvös ellenére, volt aki 2:05-öt ment ami nagyon fényes köridö itt.

A létszám mint a CR Motonál szinte mindig, teljes teltház volt, ami ezen a pályán 250 föt jelent. Az hogy egy edzésre hány motoros mehet fel, az attól függ hogy a pálya hány motorosra van homologizálva. Mivel ez a pálya nagyon hosszúnak számit igy  csaportonként több mint 60 fö a megengedett.

Én délután a B csoportba kezdtem ami a második leggyorsabb csoport, Tyü például nyilván A csoportos, Barna és Csorna Attila pedig C csoportosként kezdtek.

A B csoprttal nem volt ma szerencsém, mert a délutáni elsö felmenetelben 3 mért kört tudtam menni, aztán piros zászló, a délutáni második menetben mindössze két mért kört tudtam menni  piros zászlo miatt.

20250519_182939.jpgTermésztesen a hüvös és a vadiuj aszfalt miatt is vissza fogtam magam, igy ma a legjöbb köröm mindössze 2:25.
De ha öszinte akarok lenni akkor ez csak a rizsa, ennyire voltam képes :)

A délutáni utolsó menet elött szemerkélt kicsit az esö, amitöl ugy tünik befostam, mindenestre nem mentem fel az utolsó menetre. Inkább Barnával inni kezdtünk, annak több értelmét láttuk.

Bezzeg Bezzegh Tyü felment Fenyövel együtt és ök eröset javitottak is az A csoportban. Erre persze könnyen blöffölhetem, hogy persze nekik könnyü volt, mert adigra felszáradt a pálya....   :)

20250519_183011.jpgSajnos az ápolóm nem tudott velem tartani, igy önellátásra kényszerültem ninden téren is....Saját magamnak kellett pl az unicumot és a sört is felszolgálnom, a hálószobáról nem is beszélve....

Na akkor néhány szót az ujraaszfaltozott pályáról: Teljesen eltüntek a kérdéses hullámok az aszfaltból. Én konkrétan évente többször elöfordultam itt és az omágan egy balos féktávon tényleg durva volt a hullámzás és az utolsó szektorban a sikán kijáratánál szintén volt egy nagyon zavaró hullám, ami szintén teljesen eltünt. Ezek a Csehek úgy tünik aszfaltozni is jól tudnak.....

Akkor a mai köridök:

Fenyö 2:12
Tyü 2:15
Sipos Tibi 2:23
Oldal Imi és Svéd 2:25
Barna 2:28
Csorna Attila 2:36

Holnapra lényeges jobb idöt igérnek ezt a köridökre is érthetjük :)

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6618862730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása