HTML

Friss topikok

2021.03.22. 20:55 Félsvéd

Apa, elkezdődött a spanyol túra

Elindult a spanyol Almeria-Aragon pálya kombo
Ma hivatalosan is elindult a nagy tura. Sokan elöször jönnek motorozni spanyol pályára.

A 16 éves szervezési múltamban most fordult elö elöször hogy hivatalos kamionos szállitást rendeltem. Eddig mindig saját magunknak szállitottunk. Nagyon egyszerü ennek az oka, még az Ausztriábol indulo motorszállitások is 450-500 euro szoktak lenni.
De most végre megtetszett ez a nagyon baráti 340 euros ár, ráadásul Bécsig sem kellett kivinni a motorokat, hanem ide jöttek kizárolag értünk.
Profi volt a mai rakodás is, idöben ott voltak, jo helyen.  Volt aki lábon jött oda a motorjával �
Minden motor kapott egy öntapados matrica számot és az összes tartozéka, kanna, emelö, szerszámosláda, ugyanazt a számot megkapta.
Természetesen a két Almeriai motort rakták a végére hiszen ott csak azokat kell kivenni. Minden motort körbefényképeztek berakodás elött.
A többi Almeriai motor ma éjjel indul furgonokkal (Katona Dani, Kovács Zoli, Kurucz Feri, Biel Ricsi, Brandt Robi)
A repülös csapat meg velem jön repülövel holnap hajnalban (Lovászi Tibi. Szerzö Csaba és Szidi az ápolóm)
Mivel csak szerda este kell találkoznunk az Almeriai pályán a kamionnal meg többiekkel igy ugy döntöttünk hogy maradunk egy éjszakára Madridban a landolás után. Bérautot foglaltunk erre a 9 napos turára. Holnap Madridban tartok kis idegenvezetést az utasaimnak :) (idegenvezetö vagyok de még soha nem voltam Madridban, de jol improvizálok és jol halandzsázok)
Másnap megyünk le az Almeriai pályára hogy délutánra érjünk oda a boxokba bepakolni.

Almériában csak heten fogunk motorozni, onnan megyünk majd 28.-án fel Aragonba, ahová már sokkal több magyar fog érkezni.
Pedig ha már az ember kifizeti ezt a motorszállitást erre a távolságra, akkor mégiscsak jó ötlet két spanyol pályát is meglátogatni. Legalábbis én évek ota ugy szervezek téli spanyol pályázást hogy egy utazással 2.pályát látogatunk meg. Volt egyszer olyan is hogy hármat is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.