HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.01.26. 17:42 Félsvéd

Portimao bemelegités

img_20230126_130657.jpg
A nagy magyar csapat 3 napos Portimaoi szereplése csak szombaton kezdödik, de mivel ugyis erre jártunk, felfedeztem hogy az elözö rendezvény szervezöje a kedvenc szervezöm. Felhivtam hogy meglátogatnám a pályán....
A létszám mindössze 100 fö volt, igy a csoportbontással tényleg kis létszám van egyszerre a pályán.
Kedden csak kirándultunk, nézelödtünk és lödörögtünk, szerdára már beregisztráltam.
Az elsö reggeli menetet dobni kell a hüvös aszfalt miatt.
Amikor a napnak már sikerült valami meleget vernie az aszfaltba, akkor kimentem és jó nagy csalodás volt, hogy mennyire nem volt meg a fejemben a pálya. Igaz 13 éve nem voltam ezen a pályán.
Teljesen ujra kellett tanulnom, és erre azt is kihasználtam hogy volt egy verseny amire fel tudtam még iratkozni a mezöny végére. A versenyt tényleg további tanulásra használtam, elöztem is néhányat és végre ujra megismertem mi után mi jön...
Ezért nagyon váratlanul ért hogy este a hangosbemondoban szólítottak az eredményhirdeshez és oda se értem. Igaz hogy csak a 10. helyért kaptam egy pici kupát, de aki a kicsit nem becsüli......

Ma már két versenyre is beneveztem, mert ennél a szervezönél van Crazy Oldman kategoria is.
Egyébként mint köztudott, itt sem szabad állorajtos versenyt rendezni hobbistáknak, ezért a versenyek mind repülörajtosak, de legalább ez a szervezö megrendezi.....
img_20230126_124541.jpg

Tajti Robi és Jenni már itt laktak a pálya mellett, ök a Lövey-Chrobák halado képzésre jöttek, de ök saját furgonnal hozták a motorjaikat. Felhivtak, hogy lehetne egy napot befizetni. Sikerült egy jo árat kapnom nekik, igy ma reggel kijöttek ök is óvatosan pályát tanulni. De szigoruan a lelkükre kötöttem hogy az elsö menetre ne menjenek ki az aszfalt hömérséklet miatt.

Jennit is sikerült nagy nehezen rábeszélni hogy a versenyen is induljon el  a Ladies Cup-on, remélem nem bánta meg, hiszen a második helyért kapott kupát, igaz hogy csak két indulóból, de akkoris emlék marad igy....
Mivel Jenni is elmulasztott jelenlenni a dijátadón, igy Szidi volt a dublöre
img_20230126_131815.jpg

A reggeli elsö menetet dobtam, a második menetre kiementem még a féktávokon csiszolgatni. Aztán jött az elsö verseny. A versenytáv 1+5 kör, ami azt jelenti hogy az elsö kör libasorba indulva felvezetö mögött elözés nélkül, és amikor a felvezetö a kör végén elhagyja a pályát, akkkor indul az 5 körös verseny.
Sajnos az 5 körböl csak 3 lett, mert a negyedik körben Robi ártatlan elcsuszása miatt piroszászlo lett és a 3 kör elég volt értékeléshez. Ezen a versenyen harmadik lettem
img_20230126_132235.jpg
Aztán azonnal jött a Crazy Oldman verseny ahol 11. helyröl indultam és 8. helyen értem célba. Mivel ez a rendezö minél több hobbistát szeretne boldoggá tenni, így ö mindig sok kategoriában oszt dijakat és többnyire 10 kupát oszt ki kategoriánként. Ez a rendezö az egyetlen aki a gyöztes himnuszát is lejátsza  a dijkiosztón.

A pályát végre megtanultam, a részleteken még van csiszolni való, a köridöm még messze van a 13 évvel ezelöttihez, csak 2:01 volt a mai legjobbam.
Vannak akik lenézik a kupagyüjtögetést, de én szivesen veszek részt ilyen fémgyüjtö mozgalomban, ime a mai meg a tegnapi termés:
img_20230126_133607.jpg

Várjuk a holnap este érkezö oriási magyar hobbiválogatottat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr8118034780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása