HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.02.04. 01:15 Félsvéd

Estoril második nap

 

img_20230203_144030_1.jpgimg_20230203_144040_1.jpgGondolom már unjátok az otthoni téli idöben, hogy minden beszámoló szikrázó napsütéssel kezdödik, de ma is jó pályázós idö volt kék éggel.....
Köridök mindenkinél javultak, nálam csak délután........
Az összlétszám érdekes módon mára 77 före csökkent. 

img_20230203_144129_1.jpgA vonalvezetése a pályának, mint már tegnap is emlitettem sokkal egyszerübb mint egy modern pályának, de többekkel beszélgetve ki merem jelenteni, hogy a dugóhúzó sikánt senki nem szereti. 

Ma két menet után kicseréltem a hátsó gumit és ugy döntöttem, hogy kihagyok egy menetet, mert kezdett nagyon fájni a jobb csuklóm és tenyerem. img_20230203_144149_1.jpgA robogóval elindultam a szervizuton a pálya mentén és szinte vártam, hogy megállit a pályabíró, de nem tette, ráköszöntem, visszamosolygott én meg mentem tovább a robogoval.

A Dugóhúzóra voltam igazán kiváncsi, és hogy vajon a gyorscsoportos srácok milyen íven, minyen tempoban mennek át a dugóhuzón. 2023-02-03_1.pngVideora is felvettem, de nekem nagyon úgy tünt, hogy nem igazán megy ezen át senki gyorsan.

Délután megtudtam, hogy Farkas Kevinék nem maradnak az utolsó napra, már ma hazaindulnak. Szerintem Kevinnek már nem jön be a 250, pedig avval is szép idöket ment.

Lovászi Tibi is vett holnapra repjegyet, ö sem marad az utolsó napra. A mai utolsó menet volt az ugynevezett verseny, ahol az 5 leggyorsabb kört átlagolták. Én úgy döntöttem, hogy azt is kihagyom. 

Aránylag kevés a piros zászló, de gonddolom ez föleg a kis létszámú csoportoknak köszönhetö. 

De sokan nem hagyták ki a versenyt igy ma néhányan kupával is gazdagodtak:

2023-02-03_2.png
2023-02-03_3.pngÉrsek Dani és Füleki Ádám a gyorscsoportos versenyben teljesítettek annyira jól, hogy kupát kaptak 4. és 5. helyért.
Lovászi Tibi a közepes csoportban szintén kupát kapott 5. helyért.

A köridöket a képeken látjátok

17:30 kor vége a napnak, és a robogóval vittem Szidit egy kört a pályán.

Este probáltunk egy közös vacsorát összehozni, de nem sikerült, mert sehová sem fértünk be ekkora létszámmal, ezért kissebb társaságokra szétszakadva kellett vacsoráznunk.
Hogy ne kelljen szétfagynunk a robogón, Gyigor Jozsiék felajánlották, hogy a bérautoval elhoznak és vissza is hoznak.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1318040898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása